با حضور ظریف؛

نشست رؤسای گروه‌های دوستی پارلمانی و وزیر امور خارجه برگزار شد

وزیر امور خارجه کشورمان و رؤسای گروه‌های دوستی پارلمانی شب گذشته در یک فضای صمیمی فعالیت گروه‌های دوستی پارلمانی و نقش این مجموعه در پیشبرد مناسبات با کشورهای مختلف را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار دادند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه کشورمان و رؤسای گروه‌های دوستی پارلمانی شب گذشته در یک فضای صمیمی فعالیت گروه‌های دوستی پارلمانی و نقش این مجموعه در پیشبرد مناسبات با کشورهای مختلف را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار دادند.

در این نشست که در وزارت امور خارجه برگزار شد، رؤسای گروه‌های دوستی پارلمانی، برنامه‌های انجام شده و چگونگی تحرکات این گروه‌ها را بیان کرده و پیشنهادات و راهکارهای مورد نظر خود به منظور تقویت فعالیت گروه‌های دوستی پارلمانی و تنظیم ارتباطات موثر با دستگاه دیپلماسی را مطرح کردند.

وزیر امور خارجه در این جلسه توجه و علاقه مندی وزارت امور خارجه برای تقویت و بهبود روند فعالیت جاری گروه‌های دوستی پارلمانی را اعلام کرد و اهتمام دستگاه دیپلماسی به جایگاه این ظرفیت و همچنین تنظیم برنامه و تبادل نظرهای مستمر و منظم میان دو طرف را مورد تاکید قرار داد.

گفتنی است؛‌ در این دوره مجلس شورای اسلامی 29 گروه دوستی پارلمانی تشکیل شده است که 110 کشور را در بر می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار