«محمد عمرانی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

فروپاشی زندگی‌ها در «همه چیز آنجاست» ریشه یابی شده است

سریال تلویزیونی «همه چیز آنجاست» می‌خواهد نشان بدهد که همیشه مقصر سقوط زندگی‌ها خود افراد نیستند، بلکه شرایط بیرونی هم می‌تواند تاثیرگذار باشد.

"محمد عمرانی" بازیگر نقش "محسن فرهمند" در سریال "همه چیز آنجاست" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش خود در این مجموعه گفت: دلیل پذیرش من برای ایفای نقش در این مجموعه جدا از فیلمنامه کارگردان کار، عوامل فیلم هم بوده‌اند.

وی در خصوص مضمون امید این سریال اظهار داشت: نویسنده به خوبی معضلات اجتماعی ما را در این سریال مطرح کرده؛ ما همیشه در سریال‌ها شاهد این هستیم که انسان‌ها مقصر اصلی شکست خود در زندگی هستند و هیچ گاه علت شکست را ریشه یابی نمی‌کنیم که شاید عوامل اقتصادی،‌ اجتماعی و حتی سیاسی هم در شکست آنها تاثیر گذار باشند و به نظر من نویسنده در همه موارد خیلی خوب سعی کرده با بررسی علت‌های شکست و یا پیروزی انسان‌ها آن‌ها را ریشه یابی کند.

"عمرانی" در خصوص نقش خود در این مجموعه عنوان کرد: من پدر خانواده هستم که یک کارگاه تولیدی دارد و علاقمند به امرار معاش از دست رنج تولید خودش است و به کار واسطه گری علاقه‌ای ندارد ولی متاسفانه به جهت اتفاقات سیاسی جامعه و بروز تحریم‌ها کارگاه تولیدی‌اش تعطیل می‌شود و دلیل این تعطیلی ورود کفش چینی با کیفیت ارزان است.

در ادامه، این ورشکستگی یکسری مسائل و مشکلات را در این خانواده شکل می‌دهد.

وی با اشاره به نقش خود در این مجموعه به عنوان یک پدر اظهار داشت: تا اینجای سریال مدیریت خانه و تربیت فرزندان به عهده مادر بوده ولی نه به این معنی که پدر در حاشیه است شاید به گونه‌ای تقسیم کار بین پدر و مادر است و پدر در مواقع ضروری دخالت می‌کند ولی کمی از قصه که جلوتر می‌رویم پدر همان فرد دست و پا چلفتی نیست که تصور می‌کردیم بلکه برای حمایت از مادر و عدم دوگانگی در تربیت بچه‌ها در برخی اوقات حتی اگر موافق مطلبی هم نباشد سکوت می‌کند از وجهه مادر کم نشود.

"عمرانی" ادامه داد: ما در اروپا بعد از جنگ جهانی شاهد تنها بودن انسان‌ها بودیم اما در جامعه خودمان انسان‌ها در عین اینکه در یک جامعه شلوغ زندگی می‌کنند اما تنها هستند و قصد حل مشکلات خود را به تنهایی دارند در حالی که ما ایرانیان در خانواده‌های گسترده تربیت و بزرگ شدیم.

وی عنوان کرد: نویسنده این مجموعه تاکید زیادی بر کانون خانواده به معنای گستردگی آن دارد که شامل پدربزرگ،‌فرزند، نوه، نتیجه می‌شود تمام این افراد در گذشته در یک خانه زندگی می‌کردند و بعدها در یک کوچه و محل، ولی الان خیلی از هم فاصله گرفتند شاید از لحاظ بعد مسافت به یکدیگر نزدیک باشند. ولی زیاد به ملاقات و دیدار هم نمی‌روند در حالیکه در فرهنگ دینی و ملی ما تاکید شده صله رحم و بازدید از ضروریات زندگی اجتماعی ما ایرانیان و مسلمانان است ولی متاسفانه به جایی رسیدیم که خیلی تنها هستیم.

گفتنی است، سریال "همه چیز آنجاست" به کارگردانی "شهرام شاه حسینی" و تهیه کنندگی "داوود هاشمی" هر شب از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.

 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.