زاهدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شایعات قرار گرفتن جلیلی در مقابل لاریجانی برای اختلاف‌افکنی در جریان اصول‌گرایی است

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: یقین دارم که اصول‌گرایان در انتخابات آتی مجلس حتماً با هم وحدت می‌کنند و بعید است کوچک‌ترین خللی در این زمینه ایجاد شود.

محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره پنجمین همایش همگرایی اصولگرایان اظهار داشت: امروز خوشبختانه شاهد این بودیم که همه طیف‌های اصولگرایان در این همایش حضور داشتند.
 
وی در پاسخ به سؤالی درباره این که آیا جبهه پایداری در این همایش حضور کمرنگی داشت، گفت: آیت‌الله علم‌الهدی یکی از علمایی هستند که با آن جریان ارتباط دارند که سخنران اصلی این جلسه نیز بودند، از همین رو حضور آقایان حداد، باهنر و فدایی نشان داد که اصول‌گرایان به دنبال وحدت هستند.
 
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره شایعاتی مبنی بر حضور سعید جلیلی مقابل علی لاریجانی برای رقابت در انتخابات، اظهار داشت: این صحبت‌هایی که مطرح شده است را کسانی می‌گویند که به دنبال ایجاد اختلاف بین اصول‌گرایان هستند و در تلاشند جریان اصول‌گرایی وحدت پیدا نکند.
 
زاهدی در پایان خاطرنشان کرد: دعا می‌کنیم که خدا این افراد را به راه راست هدایت کند و بنده نیز یقین دارم که اصول‌گرایان در انتخابات آتی مجلس حتماً با هم وحدت می‌کنند و بعید است کوچکترین خللی در این زمینه ایجاد شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.