عالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

«شایسته‌سالاری» در انتخاب مدیران استانی مد نظر باشد نه «باندبازی و جناح‌گرایی»

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: معتقدیم از هر قوم و مذهبی که برای مدیریت استانی انتخاب می‌شوند، باید شایسته سالاری مد نظر باشد.

«حلیمه عالی» نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز(سیستان) در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از نحوه انتصابات فرمانداران، بخش‌داران و مدیران استان سیستان و بلوچستان انتقاد کرد.

وی افزود: باید در انتخاب مدیران، فرمانداران و بخش‌داران شایسته‌سالاری مد نظر باشد نه باندبازی و جناح‌گرایی.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: معتقدیم از هر قوم و مذهبی که برای مدیریت استانی انتخاب می‌شوند،  باید شایسته سالاری مد نظر باشد.

عالی تصریح کرد: هم‌چنین بها دادن به ریش‌سفیدان، معتمدین و استفاده ازخرد جمعی از دیگر مقولاتی است که باید در تصمیم‌گیری‌های مهم استان به آن توجه شود.

گفتنی است؛ این نماینده مجلس پیشتر در جلسه علنی 14 دی ماه مجلس، طی اخطار قانون اساسی از مدیریت امنیتی و سیاسی استان سیستان و بلوچستان انتقاد کرد.  
 
وی با استناد به اصل 22 قانون اساسی گفت: حیثیت، جان، مال حقوق مسکن و شغل اشخاص از تعرض مصون است مگر در مواردی که قانون تجویز کند.  
 
عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: علی‌رغم تلاش شبانه روزی سپاه پاسداران و سربازان گمنام امام زمان(عج) ناامنی‌های این استان ادامه دارد و ریشه آن در عدم مدیریت صحیح امنیتی و سیاسی در استان، بی‌توجهی به علما و ریش سفیدان و خرد جمعی است.  
 
عضو فراکسیون زنان مجلس تصریح کرد: انتصابات مدیران سیستان و بلوچستان برپایه یک تفکر جناحی بوده و با اعتدال منافات دارد.  
 
عالی خاطرنشان کرد: وقتی مسئولان نمی‌خواهند خانواده‌ آن‌ها در این استان زندگی کنند، آیا این عدالت است.
 
وی در پایان گفت: احساس سوختن به تماشا نمی‌شود آتش بگیر تا ببینی چه می‌کشم.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار