معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم :

اسلام دینی عاری از خشونت و افراط گری است

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در جشن ولادت پیامبر گرامی اسلام در دانشگاه علوم و فنون و دریایی خرمشهر گفت: اسلام دینی عاری از خشونت و افراط گری است

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم ، جشن ولادت پیامبر اسلام  و هفته وحدت در دانشگاه علوم و فنون و دریایی خرمشهر با حضوردکتر  سیدضیاهاشمی معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، اعضای هیئت علمی و کارکنان در محل آمفی تئاتر دانشکده اقتصاد و مدیریت دریا برگزار شد.

در این مراسم دکتر هاشمی ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) ،اسلام را دینی عاری از هرگونه خشونت و افراط گری دانست و همچنین بر لزوم وحدت جامعه دانشگاهی و تمام اقشار جامعه با وجود افراط گری های موجود در منطقه تاکید کرد.

 سپس حجت الاسلام والمسلمین جوانمرد زاده مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه به بیان نکاتی در مورد ولادت پیامبر اکرم(ص) و وحدت مسلمین پرداختند.

در پایان مراسم با حضور تعدادی از اعضای هیئت علمی ، دانشجویان و کارکنان درخانه فرهنگ دانشگاه مراسم کلنگ زنی فاز دوم خانه فرهنگ و نامگذاری آن تحت عنوان خانه فرهنگ شهید بهروز مرادی توسط دکتر هاشمی انجام شد.



برچسب ها: اسلام ، دین ، خشونت ، وزارت علوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار