تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در شهر راس الخیمه‌ دوبی برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران طبق برنامه‌، تیم فوتبال پرسپولیس‌ امروز و فردا‌  در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در شهر راس الخیمه‌ دوبی محل برگزاری اردو پیش، تمرین می‌کند.
 
گفتنی است: بازیکنان پرسپولیس از اینکه محل اردویشان در دوبی شهر راس الخیمه‌است تعجب کردند چرا که این شهر صنعتی است.
 
درخشان درباره انتخاب این شهر صنعتی برای برپایی اردو بیان کرده است بازینکان برای اینکه بازیگوشی نکنند و تمرکزشان روی تمرین باشد این شهر را به شهرهای دیگر دوبی برای برگزاری اردو ترجیح داده است.
 
گفتنی است: کفشگری، عبدی،‌بنگر و قنبرپور‌ مشاور فنی طاهری امروز راهی شهر راس الخیمه دبی می‌شوند .
 
شایان ذکر است: سرخپوشان قرار است در بازی تدارکاتی در اردوی دبی انجام دهند که خوردبین سرپرست تیم پیگیر مسائل مربوط به تدارک این دو بازی تدارکاتی است.
 
همچنین چند بازیکن خارجی از برزیل و آفریقا در اردوی دبی سرخپوشان حاضر می‌شوند تا درخشان آنها را تحت نظر بگیرد و اگر مورد تاکتیک‌ این مربی قرار گرفتند جذب شوند.
 
برنامه کامل اردوی دبی تحویل بازیکنان پرسپولیس شد در این برنامه زمان‌های تمرین، بازی و استراحت مشخص شده است.
 
بازیکنان پرسپولیس در طول مسیر درباره برد تیم ملی مقابل بحرین با  یکدیگر صحبت می‌کردند و از کسب این برد ابراز خوشحالی کردند.
 
 سرخپوشان از بازی بازیکنان جوان تیم ملی به خصوص وریا غفوری، حاج صفی، پور علی گنجی و سردار آزمون تعریف و بیان کردند که ملی پوشان جوان تحسین همگان را برانگیختند.
 
 درخشان سرمربی پرسپولیس هم به بازیکنان جوان بیان کرد: که اگر خوب بازی کنند روزی به تیم ملی راه می‌یابند به هر حال درخشان توصیه‌های لازم را به جوانان تیمش کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، بازی ، هماهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار