دوبلور شبکه سحر:

24 ساعتی شدن پخش سیمای کردی سحر دسترسی مخاطب را بالا می برد

صداپیشه شبکه برون مرزی سحر با عنوان اینکه افزایش زمان سیمای کردی باعث ایجاد یکپارچگی در پخش برنامه ها می شود گفت: 24 ساعته شدن پخش سیمای اردوی سحر دسترسی مخاطب برون مرزی را بالا می برد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ آسو هنرور صدا پیشه شبکه جهانی سحر با تجلیل از شبانه روزی شدن پخش سیمای کردی عنوان کرد: این موضوع به نوعی یکپارچگی در پخش برنامه های شبکه سحر فراهم کرده است. در حال حاضر 24  ساعتی شدن سیمای کردی (ارتقای زمان 9 ساعته قبلی و تاسیس یک کانال مستقل شبانه روزی) امکان دسترسی به شبکه را نیز برای بینندگان افزایش داده است .
 
وی درباره ضرورت افزایش زمان این سیما گفت: به غیر از ایران کشورهای  دیگر هم برای حوزه زبانی کردی برنامه ریزی دارند. اینکه ما بخواهیم دست روی دست بگذاریم و از قافله عقب بمانیم زیاد موجه به نظر نمی رسد. ماهم باید مثل آنها برنامه ریزی داشته باشیم، بتوانیم ایده های خودمان را مطرح کنیم و با تبلیغات منفی آنها مقابله کنیم.
 
هنرور عنوان کرد: به نظر من اگر  سیمای کردی قصد دارد با استفاده از افزایش زمان پخش، بینندگان خودش را نیز افزایش دهد باید از قالب های متنوع تری برای انتقال پیام خودش استفاده کند. با استقاده از برنامه های فرهنگی اجتماعی و خانوادگی  بیشتر، بهتر می شود پیغامی که در ذهنمان است را منتقل کنیم.
 
 صدا پیشه سریال "درقلب من" افزایش زمان سیمای کردی و افتتاح کانال کردی سحر از دهم آبان ماه سال جاری را انگیزه مساعدی برای برنامه سازان دانست و خاطر نشان کرد: صد در صد برنامه سازان امکان بیشتری در اختیار دارند.  زمانی بود که ما برای سیمای کردی کار می کردیم و ساعت های محدودی در اختیار داشتیم اما الان امکان طرح موضوعات مختلف فراهم شده است، استفاده از برنامه کودک، برنامه های ورزشی و.. می تواند جذب مخاطب را به دنبال داشته باشد.
 
وی جایگاه شبکه سحر را در حال رشد دانست و گفت: همین که شبکه در توانش بوده و در عرض این مدت توانسته زمان پخش برخی از سیماهایش را افزایش دهد نشان دهنده این است که تواناییش نیز چند برابر شده است. امیدواریم روزبه‌روز این پیشرفت ها ادامه داشته باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار