امیر دریادار "سیاری" در مراسم استقبال از ناوگروه سی و دوم نیروی دریایی ارتش:

سی و سومین ناوگروه اطلاعاتی، عملیاتی و آموزشی نداجا عازم آب‌های بین‌المللی شد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه سی و سوم نداجا شامل ناوشکن "شهید دریابان نقدی"، ناو پشتیبانی رزمی"بندرعباس" و زیردریایی "طارق" در شمال "اقیانوس هند"، جنوب "هندوستان"، "سریلانکا"، "تنگه مالاکا" و دریای جنوب "چین" دریانوردی خواهد کرد.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سی و دومین ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز از مأموریت تأمین امنیت خطوط کشتیرانی ایران در آب‌های آزاد به میهن بازگشت.

این ناوگروه متشکل از ناوشکن "جماران" و "ناو پشتیبانی رزمی بوشهر"، 80 روز در آب‌های "دریای عمان"، شمال "اقیانوس هند"، "خلیج عدن"، "تنگه باب‌المندب" و "دریای سرخ" دریانوردی کردند.

امیر دریادار "سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم استقبال از این ناوگروه در اسکله منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس گفت: این ناوگروه توانست در این مأموریت با حضور فعال از دریای عمان تا دریای سرخ و 5 درگیری با دزدان دریایی و نجات 5 کشتی تجاری و نفتکش ایران، امنیت کشتی های تجاری و نفتکش ایرانی و خارجی را تأمین کند.

وی تصریح کرد: سی و سومین ناوگروه اطلاعاتی، عملیاتی و آموزشی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز امروز برای اجرای مأموریت خود عازم آب‌های بین‌المللی شد.

امیر دریادار "سیاری" افزود: تأمین امنیت کشتی‌های داخلی و خارجی در آب‌های آزاد و آموزش دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) شهرستان نوشهر از مأموریت‌های این ناوگروه است.

این ناوگروه شامل ناوشکن "شهید دریابان نقدی"، ناو پشتیبانی رزمی"بندرعباس" و زیردریایی "طارق" در شمال "اقیانوس هند"، جنوب "هندوستان"، "سریلانکا"، "تنگه مالاکا" و دریای جنوب "چین" دریانوردی خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار