میرمرادزهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نمودارهای دریافتی از بانک کشاورزی، نشان از عملکرد مثبت این بانک دارد

عضو کمیسیون کشاورزی گفت: بانک کشاورزی نمودارهایی را ارائه کرده است که نشان از فعالیت‌های مثبت این بانک در جهت بهبود وضعیت کشاورزی دارد.

هدایت الله میرمرادزهی عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص عملکرد بانک کشاورزی اظهار داشت: بانک کشاورزی در سال‌های اخیر در بخش‌های مختلف تخصصی کشاورزی از جمله زراعت، اصلاح نباتات، باغبانی، آب و خاک و ... نمودارهایی را ارائه کرده است که نشان از فعالیت‌های مثبت این بانک در جهت بهبود وضعیت کشاورزی دارد.
 
وی افزود: ما انتظار داریم بانک کشاورزی با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارد به کشاورزان تسهیلات با کارمزد پایین‌تر از معمول، در جهت حل مشکلات آنها اعطا کند اما با وجود اینکه هدف و رسالت این بانک حمایت بخش تولید و کشاورزی است، تسهیلات و منابع کافی در اختیار این بانک قرار نمی‌گیرد تا بتواند آن طور که باید حمایت‌های خود را از چرخه‌ تولید داشته باشد.
 
میرمراد زهی در ادامه بیان کرد: البته معوقات دولت از این بانک خود عاملی است برای این که برنامه‌ریزی این بانک برای حمایت از کشاورزان و چرخه تولید عملی نشود و علاوه بر آن اعتباراتی که در اختیار این بانک قرار می‌گیرد کفایت تقاضای این بانک را نمی‌کند.
 
وی در خصوص حمایت و نقش موثر این بانک در صادرات محصولات کشاورزی اظهار داشت: مطمئناً مهمترین عامل برای حمایت و تقویت صادرات، تامین منابع مالی است که این بانک سعی در تامین و حمایت این بخش دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار