مورای : عقد قرارداد برای همکاری بیشتر بین لیگ ژاپن و ایران بود

رئیس سازمان لیگ ژاپن گفت : قرارداد خواهر خواندگی که بین ایران و ژاپن بسته شده است برای انجام تبادلات بیشتر در جهت پیشرفت فوتبال هر دو کشور خواهد بود

مورای : عقد قرارداد برای همکاری بیشتر بین لیگ ژاپن و ایران بودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ متسورو راموی  پس از عقد قرارداد خواهر خواندگی با لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت : به علی کفاشیان ، مهدی تاج و اصحاب رسانه خسته نباشید می گویم و از حضور آنها در این مراسم خوشحال هستم و بهتر است بگویم که فوتبال ایران و ژاپن دو قطب بزرگ آسیا هستند که همواره رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند.
 
وی بیان کرد : ایران 3 بار و ژاپن 4 بار توانسته اند که به مقام قهرمانی دست پیدا کنند و هر دو کشور به جام جهانی راه یافتند که در این بین ژاپن 5 دوره و ایران در 4 دوره در جام جهانی حاضر شده است  .

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد : قراردادی که امروز بین دو کشور بسته شده است برای همکاری هر چه بیشتر جهت پیش برد و رشد فوتبال ایران و ژاپن است  .

وی تصریح کرد: لیگ برتر ایران جزو لیگ های برتر آسیا است و همان طور که میدانید در آخرین آمار جهانی ایران در بین تمامی کشور های آسیا در رده بندی فیفا رتبه بالاتری داشته است  .

وی افزود : به صورت کلی باید بگویم که با عقد این قرارداد در حوزه های مختلف تبادل اطلاعات خواهیم کرد و همچنین در حوزه مدیریت بازاریابی تبلیغات برای باشگاه ها و اردو های تیم های پایه همکاری گسترده گسترده نیز انجام خواهد گرفت و امیدوارم در لیگ قهرمانان آینده یک تیم ایرانی را در فینال ببینم که به همین واسطه بتوانم بار دیگر به کشور شما بازگردم.

متسورو مورای درباره حق پخش تلویزیونی در لیگ ژاپن گفت : در آمد سالانه جی لیگ 125 میلیون دلار است که 50 میلیون دلار آن برای حق پخش ، 45 میلیون دلار برای حق اسپانسر و 30 میلیون دلار هم از سایر منابع تامین می شود. 

وی درباره عقد قرارداد با ایران افزود : با کشور های سنگاپور ، ميانمار ، کامبوج ، تایلند و اندونزی قرارداد امضا کردیم و در غرب آسیا هم با ایران به عنوان اولین کشور قرارداد بستیم.

برچسب ها: فوتبال ، جام ، ملتها ، آسیا ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار