مروری بر مهمترین اخبار "فرهنگی‌هنری" جمعه

مهم ترین عناوین خبری گروه "فرهنگی‌هنری" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: جوانان در دوبله‌ زیاد به مسائل مالی فکر نکنند/ «الناز شاکردوست» در مبارک عالی بازی کرد، دیدن «شیفت شب» خالی از لطف نیست/ بخش بین الملل به اعتبار جشنواره فیلم فجر کمک می‌کند و.... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "فرهنگی‌هنری" که در روز جمعه منتشر شده است به شرح زير است:

جوانان در دوبله‌ زیاد به مسائل مالی فکر نکنند/ «الناز شاکردوست» در مبارک عالی بازی کرد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/3/2904078_110.jpg
بازیگر و دوبلور فیلم رئال انیمیشن "مبارک" گفت: جوان ها و نیروهای تازه نفسی که پا به عرصه دوبله می‌گذارند باید عشق به این کار را داشته باشند و زیاد به مسائل مالی فکر نکنند.

دیدن «شیفت شب» خالی از لطف نیست/ بخش بین الملل به اعتبار جشنواره فیلم فجر کمک می‌کند

بازیگر نقش «ناهید» در فیلم سینمایی «شیفت شب» گفت: بخش بین الملل نکته مثبتی برای جشنواره ما به حساب می‌آید و به اعتبار جشنواره کمک می‌کند.

بی احترامی بازیگران به هم در مطبوعات جهان دیده نمی‌شود
همایون ارشادی گفت: بی احترامی بازیگران به هم در مطبوعات جهان دیده نمی‌شود و هر مقدار با هم مسئله داشته باشند به مطبوعات کشیده نمی‌شود.

سکوت جشنواره با حاشیه نمایش های خارجی شکسته شد
دومين روز از جشنواره تئاتر فجر در حالي به كار خود پايان داد كه دو نمايش خارجي «كودك وحشي» كاري از فرانسه در تالار اصلي تئاتر شهر و «كمپلكس اوديسه» كاري از آلمان در تماشاخانه ايرانشهر به اجرا رفت.

اجرای 17 اثر نمایشی در سومین روز از جشنواره تئاتر فجر
در سومین روز از سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، 10 نمایش صحنه‌ای، شش اثر خیابانی و یک نمایش رادیویی، اجرا می‌شوند.

آیه ای که هنوز موقع تأویل آن نرسیده است/بر بازوی مبارك امام زمان(عج) کدام آیه قرآن حک شده؟

قرآن کریم برای معرفی شخصیت های الهی گاهی نام آن ها را ذکر می کند و گاهی ویژگی ها را یادآور می شود، بدون ذکر نام آن ها...


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار