بازیگر فیلم سینمایی «مرگ ماهی»:

سقف سینمای ما کوتاه است

بهرنگ علوی گفت: واقعیت این است که ما حق انتخاب نداریم و سقف سینما ما خیلی کوتاه است.

«بهرنگ علوی» بازیگر فیلم «مرگ ماهی» در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص دغدغه خود به عنوان یک بازیگر جدید و نوپای سینمای ایران گفت: ما باید با واقعیت کنار بیاییم و دغدغه همه بچه‌های علاقه مند به بازیگری چه آن‌هایی که مشغول یادگیری هستند، چه آن‌هایی که با یک یا دو فیلم آمدند و رفتند انتخاب خوب است و این انتخاب در شکل کار کردنشان تعیین کننده است.
 
وی افزود: برخی‌ها به کم قانع می‌شوند و تا آخر با کاستی می‌مانند و بعضی‌ها صبر کرده و منتظر وقت مناسب می‌شوند اما واقعیت این است که ما حق انتخاب نداریم،‌ چون سقف سینمای ما خیلی کوتاه است.
 
وی افزود: برای مثال در بین فیلم‌هایی که انتخاب نهایی شدند 3 الی 4 ژانر بیشتر در آن‌ها دیده نمی‌شود پس من بازیگر حق انتخاب ندارم در نهایت بر اساس شانس  در سال یک فیلم خوب ساخته شده و من در آن ‌کار یک سهمی داشته باشم.
 
علوی ادامه داد: برای خود من 2 سال قبل اتفاق خوب در فیلم «دربند» بود که نقش من مورد توجه قرار گرفت ولی پارسال این اتفاق نیفتاد و همان فیلم‌هایی که به من پیشنهاد شد و قبول نکردم،‌ بعد از دیدن، از انتخاب نکردن آن‌ها پشیمان نشدم ولی امسال با «مرگ ماهی» حس می‌کنم اشتباه نکرده و صبر در انتخاب نقش حداقل در مورد من جواب داد.
 
انتهای پیام/ رض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار