وزارت کار فرانسه از افزايش نرخ بيکاری در اين کشور خبر داد

وزارت کار فرانسه اعلام کرد نرخ بيکاری در فرانسه در ماه نوامبر افزايش داشته و رشد سالانه بيکاری در اين کشور 5.7 درصد بوده است.

به گزارش گروه اقتصای باشگاه خبرنگاران به نقل از شين هوا، وزارت کار فرانسه اعلام کرد نرخ بيکاري در فرانسه ماه دسامبر در مقايسه با ماه نوامبر 0.2 درصد افزايش داشته و رشد سالانه بيکاري در اين کشور 5.7 درصد بوده است.

آمار و ارقام اين وزارتخانه نشان مي دهد در ماه دسامبر به تنهايي هشت هزار و 100 نفر بيکار شده اند و شمار کلي افراد جوياي کار در اين کشور به سه ميليون و 496 هزار نفر رسيده است.

وزير کار فرانسه اعلام کرد با بهبود اوضاع اقتصادي کشور زمينه براي ايجاد فرصت هاي شغلي جديد در سال 2015 فراهم خواهد شد و دولت از هيچ تلاشي براي کاهش نرخ بيکاري دريغ نخواهد کرد.

دولت فرانسه در نظر دارد با کاهش 34 ميليارد دلاري دستمزدها و تزريق ميليون ها يورو به بازار کار امکان سرمايه گذاري و بکارگيري کمتر از سه ميليون نفر از افراد جوياي کار را تا پايان سال 2017 فراهم کند.

تحليلگران اعلام کردند رشد اقتصادي فرانسه به عنوان دومين اقتصاد بزرگ منطقه يورو بايد دست کم يک درصد افزايش يابد تا ايجاد فرصت هاي شغلي جديد در اين کشور امکان پذير شود.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار