رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان خبر داد

انعقاد تفاهم نامه میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان

کشمیری گفت: تفاهم نامه همکاری میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان منعقد شد.

کشمیری رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: این تفاهم نامه که با هدف رشد فعالیت‌های تحقیق و توسعه و تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی منعقد شده است بر استفاده از ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری دو طرف در زمینه تقویت توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان تاکید دارد. 

وی افزود: به موجب این تفاهم نامه که به مدت سه سال تنظیم شده است، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان متعهد شده همفکری و همکاری با دانشگاه در ارزیابی طرح‌های تجاری متقاضیان ایجاد شرکت دانش بنیان در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان مشارکت کند. 

کشمیری تصریح کرد: همچنین فراهم نمودن زمینه بهره برداری واحدهای فناوری متقاضی استقرار معرفی شده از طرف دانشگاه در اراضی پارک علم و فناوری شیخ بهایی با ضوابط شهرک، همکاری و مشاوره جهت عضویت مرکز رشد دانشگاه در انجمن بین المللی پارک‌های علمی و انجمن علمی پارک‌های آسیا از جمله دیگر تعهدات شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان است. 

وی در ادامه گفت : شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان به عنوان اولين سازمان موسس مراكز رشد و پارك‌هاي علم و فناوري در كشور، تلاش مي‌كند تا با ايجاد بستري مناسب براي توسعه فعاليت‌ شركت‌هاي دانش‌بنيان، زمينه لازم را براي تجاري‌سازي دستاوردهاي آن‌ها و جذب سرمايه‌گذاری‌های داخلي و خارجی فراهم آورد. 

کشمیری خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان نیز در تفاهم نامه متعهد به ایجاد زمینه مناسب برای طرح‌های فناوری معرفی شده از سوی شهرک جهت استقرار در گلخانه‌ها و فضاهای کارگاهی دانشگاه، ایجاد زمینه مناسب برای استفاده از خدمات آزمایشگاهی، خدمات اطلاع‌رسانی و منابع علمی موجود دانشگاه برای واحدهای فناور مستقر در شهرک و نیز همکاری و مشارکت در تامین امکانات تولید و تجاری سازی محصولات مورد نیاز شرکت‌های دانش بنیان مستقر در شهرک شده است. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار