سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد؛

بارش ها در دامنه های جنوبی زاگرس و استان بوشهر و فارس /تهران، وزش باد و 10 درجه

اوایل وقت امروز بارش ها در دامنه های جنوبی زاگرس و استان بوشهر و فارس نیز پیش بینی می شود همچنین امروز وزش بادهای نسبتا شدید در نیمه شرقی کشور و دامنه های جنوبی البرز پیش بینی می شود که با افت دما همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "شنبه یازدهم بهمن ماه 93" اوایل روز بتدریج بارش در نیمه غربی و مرکز کشور قطع شده و بارش ها در نوار شمالی و دامنه های البرز ادامه خواهد داشت که شدت آن در شمال شرق کشور بصورت برف خواهد بود و باعث اختلال در تردد در جاده های ارتباطی استان های گلستان، خراسان رضوی خواهد شد.

براساس این گزارش، اوایل وقت امروز بارش ها در دامنه های جنوبی زاگرس و استان بوشهر و فارس نیز پیش بینی می شود همچنین امروز وزش بادهای نسبتا شدید در نیمه شرقی کشور و دامنه های جنوبی البرز پیش بینی می شود که با افت دما همراه خواهد بود.

شایان ذکر است، امروز در استان خوزستان و ایلام وزش باد می تواند باعث تولید گرد و خاک شود و فردا و روز دوشنبه خلیج فارس مواج بوده و از فردا تا اواسط هفته در اغلب مناطق کشور جوی نسبتا آرام حاکم است و روند تدریجی افزایش دما را خواهیم داشت.

گفتنی است، امروز سردترین مرکز استان تا کنون ارومیه با کمینه دمایی 5- درجه و شهرکرد، تبریز و همدان با کمینه دمایی 4- درجه و اردبیل، اصفهان، زنجان و کرمانشاه با کمینه دمای 2- درجه و همچنین گرمترین مرکز استان زاهدان با بیشینه دمایی 27 درجه گزارش شده است.

لازم به ذکر است، آسمان تهران امروز، ابری درپاره ای نقاط بارش باران در ارتفاعات بارش برف و فردا، کمی ابری و وزش باد در ارتفاعات افزایش ابر و روز دوشنبه، صاف درپاره ای نقاط غبارصبحگاهیو شهر تهران امروز، وزش باد پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 11 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 4 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 10 درجه بالای صفر است.

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

آذربایجان شرقی

6

4-

فارس

19

3

آذربایجان غربی

8

5-

قزوین

10

2

اردبیل

6

2-

قم

17

4

اصفهان

15

2-

کردستان

13

0

البرز

10

4

کرمان

18

5

ایلام

13

0

کرمانشاه

11

2-

بوشهر

24

16

کهکیلویه و بویراحمد

15

1

تهران

11

4

گلستان

7

4

چهارمحال و بختیاری

13

4-

گیلان

13

6

خراسان جنوبی

18

0

لرستان

14

1

خراسان رضوی

15

3

مازندران

9

6

خراسان شمالی

4

1

مرکزی

11

1-

خوزستان

24

11

هرمزگان

25

14

زنجان

9

2-

همدان

9

4-

سمنان

9

5

یزد

23

7

سیستان و بلوچستان

27

9

 

 

 

 
          
انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار