برنامه دومین روز جشنواره فیلم فجر؛

«حکایت عاشقی» بهرام رادان/ تنها فیلم «حامد بهداد» در روز دوم

فیلم‌های خداحافظی طولانی، خانه دختر و حکایت عاشقی دومین روز از سی و سومین جشنواره فیلم فجر نمایش داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ دومین روز از سی و سومین جشنواره فیلم فجر با فیلم «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد موتمن که در بخش سودای سیمرغ جشنواره سی و سوم است در ساعت 10 صبح نمایش داده می‌شود.  
 
این فیلم عاشقانه ای در فضای کارگری و صنعتی است و ماجرای مردی را روایت می کند که از اتهام یک قتل جنجالی تبرئه شده، ولی جامعه و اطرافیانش هنوز به عنوان مجرم نگاهش می کنند. مرد که درگیر یک رابطه عاطفی است برای تداوم عشق و زندگی باید بر این بحران غلبه کند.
 
در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون ساره بیات، میترا حجار و سعید آقاجانی حضور دارند و نگارش فیلمنامه آن را اصغر عبدالهی برعهده دارد.
 
«زندگی پنهان» به کارگردانی دلاور دوستانیان مستندی است که در نیمروز روز دوم جشنواره ساعت 13 در بخش سینما جقیقت نمایش داده می شود.  
 
فیلم مستند «زندگی پنهان» به کارگردانی دلاور دوستانیان که به بررسی زندگی سنجاقک های نادر در ایران اختصاص دارد.
 
این فیلم 60 دقیقه ای در سه اپیزود ساخته شده است. اپیزود نخست از این مجموعه درباره سنجاقک های نادر موجود در ایرن است که دارای سه رنگ سبز، سیاه و زرد هستند که در طول روایت مستند هر یک از این سنجاقک ها دچار حادثه می شوند.
 
اپیزود دوم از این مستند به جفت گیری، زایش و زندگی قورباغه ها به عنوان نوعی دو زیست کمیاب ایرانی اختصاص دارد که مجموع این مستند زیر آب می گذرد.
 
اپیزود سوم درباره زندگی حشراتی است که به هیولای کوچک شهرت دارند.
 
فیلم سینمایی «چهارشنبه ۱۹ آبان» اولین فیلم سینمایی وحید جلیلوند ساعت 14:15 در بخش نگاه نو به نمایش درمی‌آید.
 
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک آگهی غیر متعارف در بخش نیازمندی های روزنامه همشهری، جمعیت کثیری را در روز مشخصی به خیابان می کشد. دخالت پلیس قائله را علی الظاهر پایان می دهد اما....
 
نیکی کریمی، امیرآقایی، شاهرخ فروتنیان، برزو ارجمند، آفرین عبیسی، سعید داخ، کتانه افشاری نژاد، میلاد یزدانی، سحر احمدپور، حشمت آرمیده و وحید جلیلوند از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
 
جلیلوند را مخاطبان تلویزیون و رادیو به خوبی می‌شناسند و صدای گرم او در مقام اجرا و برنامه‌های اذانگاهی و عرفانی زبانزد است.
 
«حکایت عاشقی» به  کارگردانی احمد رمضان زاده و تهیه کنندگی آن را مسعود جعفری جوزانی دومین فیلم بخش سودای سیمرغ است که در ساعت 16:30 نمایش داده خواهد شد.
 
قصه عشق یک خبرنگار و عکاس جنگ به یکی از بازماندگان بمباران شیمیایی حلبچه است. بهرام رادان، شیلان رحمانی، قطب الدین صادقی، بهمن زرین پور، شوان اتوف، ماندانا ممهد و کیمیا مرادیان از جمله بازیگران این فیلم هستند.
 
«خانه دختر»  به کارگردانی شهرام شاه حسینی و به تهیه کنندگی محمد شایسته سومین فیلم بخش سودای سیمرغ و پنجمین فیلم روز دوم جشنواره است که در ساعت 19 نمایش داده خواهد شد.
 
این فیلم داستان مردی به نام مرتضی است که قصد دارد خانه کوچک‌شان را زیر قیمت بفروشد تا زودتر از محله و نگاه سنگین مردمانش فرار کند.
 
حامد بهداد، پگاه آهنگرانی، باران کوثری، رعنا آزادی ور، بابک کریمی، بهناز جعفری، محمدرضا هدایتی، نسیم ادبی، امیر علی نبویان، پردیس احمدیه، نادر فلاح، مانی‌شاه‌حسنی و رویا تیموریان در «خانه دختر» ایفای نقش می‌کنند.
 
از جمله عوامل این فیلم سینمایی می توان به کارگردان: شهرام شاه حسینی، نویسنده: پرویز شهبازی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، صدابردار: منصور شهبازی، طراح چهره پردازی: محسن دارسنج، دستیار تهیه: فرهاد کابائی، جانشین تولید: محمود اتحادی، مدیر تدارکات: آرش صالحی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: حسین خضوعی، دستیار برنامه ریز: علیرضا شایسته، منشی صحنه: سعیده دلیریان، عکاس: امید صالحی، گروه کارگردانی: صادق اسفندیاری، آزاده سریری اشاره کرد.
 
آخرین نمایش روز دوم جشنواره فیلم فجر به فیلم «موقت» به کارگردانی امیر عزیزی در بخش سینمای هنر و تجربه اختصاص دارد و در ساعت 21 برای رسانه های نمایش داده می شود.
 
تهیه کنندگی این فیلم را حسن آقاکریمی برعهده دارد و پگاه آهنگرانی، نگارجواهریان، نازنین فراهانی، طاهره زندیان، ساناز عزیزی و بابک کریمی در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار