معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در جمع خبرنگاران:

خبر متواری شدن عامل اسیدپاشی اصفهان صحت ندارد/ شهادت گروهبان دانایی‌فر قطعی نیست

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: شناسایی عامل اسیدپاشی اصفهان هنوز قطعی نشده است و خبر متواری شدن این فرد صحت ندارد.

خبر متواری شدن عامل اسیدپاشی اصفهان صحت ندارد/ شهادت گروهبان دانایی‌فر قطعی نیست
به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، "حسین ذوالفقاری" معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور صبح امروز در حاشیه مراسم تجدید پیمان کارکنان و مسئولین وزارت کشور با آرمان‌های بنیانگذار انقلا اسلامی در مرقد مطهر امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران با اشاره به ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما در شرایطی قرار داریم که باید به بهترین شکل ممکن پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی باشیم و از آرمان‌های امام راحل فاصله نگیریم.  
 
وی ادامه داد: زمانی که امام خمینی(ره) وارد فرودگاه کویت شد مسئولین کویتی اجازه ندادند وی وارد آن کشور شود و در آنجا شرایط سخت و ناگواری طرفدار امام خمینی(ره) ایجاد شد که امروز اگردر این مورد سخن بگوییم بسیار دردآور است.
 
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با اشاره به نحوه رفتار امام خمینی(ره) با مردم و جامعه اظهار داشت: از نظر ما امام خمینی(ره) یک اصولگرای واقعی بود ایشان هیچ چیزی را فدای راهی که انتخاب کرده بود نمی‌کرد.
 
وی بیان داشت: فصل الخطاب فرمایشات امام(ره) عمل این بود که هیچ کس حق ندارد خلاف قانون عمل کند.
 
ذوالفقاری ادامه داد: ما همه مکلف هستیم به آنچه امام خمینی(ره) پایه‌گذاری کرد پای‌بند باشیم.  
 
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در پاسخ به سوالی پیرامون علت فاصله گرفتن برخی از افراد از آرمان‌های امام راحل گفت: ما مصالح فردی را در نظر می‌گیریم و هیچ کس حاضرنیست جان خود را فدا کند در حالی که وقتی وصیت‌نامه شهدا را مطالعه می‌کنیم و یا حالت رزمندگان را درک می‌کنیم متوجه می‌شویم که آن‌ها به تک تک موضوعات اعتقادی باور داشتند.  
 
وی ادامه داد: امروز شاهدیم هر کس کار کوچکی انجام می‌دهد می‌خواهد به بزرگی آن بپردازد و برخی رفتار پوپولیستی دارند.
 
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در پاسخ به سوالی پیرامون آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده اسیدپاشی اصفهان گفت: هنوز عامل اسیدپاشی اصفهان دستگیر نشده و وزارت کشور به همراه نیروی انتظامی، اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و شورای تامین استان اصفهان در حال پیگیری این موضوع است.  
 
وی در پاسخ به سوالی در خصوص شایعات مطرح شده در خصوص متواری شدن عامل اسیدپاشی اصفهان تصریح کرد: شناسایی عامل اسیدپاشی اصفهان هنوز قطعی نشده و ما باید هر حرفی را که می‌زنیم براساس کار کارشناسی و دقیق باشد و قضیه متواری شدن عامل اسیدپاشی اصفهان صحت ندارد و در این زمینه فضا به گونه‌ای است که کار پیچیده شده است.
 
ذوالفقاری در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت گروهبان دانایی‌فرد که بهمن سال 92 در مرزهای جنوب شرقی کشور توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل به گروگان گرفته شد گفت: خبر شهادت گروهبان دانایی‌فرد قطعی نیست و اگر گروهک تروریستی وعده داده که صحبت‌هایی از وی را می‌خواهد پخش کند، قطعیت زنده بودن وی تایید می‌شود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر زنده بودن گروهبان دانایی‌فرد تایید شود، در صورتی که جرم یا خیانت به کشور انجام داده باشد طبق قانون برخورد می‌کنیم ولی در حال حاضر نمی‌توانیم هیچ پیش داوری انجام دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار