سرپرست دفتر امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات سازمان امور دانشجویان وزارت علوم منصوب شد

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با صدور حکمی محمد جواد فتحی را به عنوان سرپرست دفتر امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات این سازمان منصوب کرد. خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات سازمان امور دانشجویان وزارت علوم منصوب شد

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران، مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با صدور حکمی محمد جواد فتحی را به عنوان سرپرست دفتر امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات این  سازمان منصوب کرد.

در این حکم  انتصاب، برداشتن گام‌های موثر در ارتقا و تعالی هرچه بیشتر امور حقوقی و تکریم مراجعان بر اساس راهبردهای دولت تدبیر و امید، اهداف، خط مشی‌ها و برنامه‌های کلان سازمان امور دانشجویان و همکاری تمام معاونان و مدیران این سازمان مورد تاکید قرار گرفته است.

شایان ذکر است، محمد جواد فتحی استادیار رشته حقوق و عضو هیئت علمی پردیس فارابی دانشگاه تهران است و از سوابق اجرایی وی می‌توان به ریاست دانشکده حقوق، معاون اجرایی و معاون اداری پردیس قم دانشگاه تهران، مشاور ریاست سازمان و مدیر کل بازرسی و پیشگیری‌های ویژه سازمان تعزیرات حکومتی و معاون دفتر ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اشاره کرد.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.