فرهنگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

آغاز بررسی بودجه در مجلس از 26 بهمن در دو شیفت کاری/ برای بررسی بودجه تنگنای زمانی نداریم

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه بررسی لایحه بودجه 94 از 26 بهمن در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد، گفت: احتمالا بررسی بودجه در دو هفته کاری به اتمام خواهد رسید.

"محمدحسین فرهنگی" عضو هیأت رئیسه مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی از هفته آینده شنبه (18 بهمن) تا روز یکشنبه (26 بهمن) تعطیل خواهد بود، گفت: این تعطیلی جهت سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، حضور در مراسم یوم‌الله دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن است و مجلس صحن علنی خود را در روز یکشنبه 26 بهمن برگزار خواهد کرد.

وی با بیان این‌که لایحه بودجه سال 94 روز 26 بهمن ماه به صحن مجلس خواهد آمد، اظهار داشت: در این روز ابتدا کلیات بودجه مورد بررسی قرار گرفته و بعد از تصویب کلیات، جزئیات نیز مورد بررسی قرار می‌‌گیرد.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو بیان داشت: طبق آئین‌نامه برای بررسی بودجه، مجلس هر روز در دو شیفت کاری یعنی 4 ساعت صبح و 4 ساعت بعدازظهر به کار خود ادامه می‌دهد اما در صورت نیاز و با تصویب هیأت رئیسه ممکن است بودجه در سه شیفت مورد بررسی قرار گیرد.

فرهنگی تأکید کرد: به دلیل آنکه بودجه در زمان مناسب به مجلس تحویل داده شد برای بررسی تنگنای زمانی نداریم و این بررسی با شتاب پیش نخواهد رفت در نتیجه دو و یا سه شیفته شدن مجلس برای بررسی بودجه نیاز به رأی‌گیری نمایندگان ندارد و بر اساس تصمیم هیأت رئیسه انجام می‌شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: احتمالا بررسی بودجه در دو هفته کاری به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار