سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد

بارش باران و برف در نوار غربی کشور /تهران، نیمه ابری و وزش باد

امروز بعدازظهر ابتدا شمال غرب و برخی مناطق غرب و بتدریج از اواخر وقت سواحل غربی دریای خزر و دامنه های غربی البرز افزایش ابر، بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "چهارشنبه 15 بهمن ماه 93" بعدازظهر ابتدا شمال غرب و برخی مناطق غرب و بتدریج از اواخر وقت سواحل غربی دریای خزر و دامنه های غربی البرز افزایش ابر، بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، فردا در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و بتدریج شمال شرق کشور افزایش ابر، بارش باران و برف و وزش باد رخ خواهد داد و انتظار می رود که این وضعیت در اوایل روز جمعه در برخی مناطق شمال شرق کشور رخ دهد.

شایان ذکر است، فردا بویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی مناطق جنوب و جنوب شرق کشور افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی همراه با رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود و روز جمعه ضمن تشدید بارش در این منطقه گستره آن برخی مناطق شرق کشور را در بر خواهد گرفت و دریای خزر امشب و فردا مواج است.

گفتنی است، امروزبارش متناوب باران و برف و وزش باد دراستان های آذر بایجان شرقی، آذربایجان غربی ، اردبیل و بارش پراکنده در استان های کردستان، کرمانشاه، زنجان پیش بینی می شود با توجه به پیش بینی بارش  برف در مسیرهای کوهستانی مناطق یاد شده، توصیه می شود تمهیدات و تجهیزات لازم برای تردد در جاده ها بکار گرفته شود.

قابل ذکر است، از امروز تا پایان هفته جاری در جنوب شرق کشور افزایش ابر و در ساعات بعداز ظهر وزش باد، رگبار باران، گاهی با رعد و برق پیش بینی می شود، این وضعیت روز پنج شنبه در منطقه ذکر شده تشدید شده و به شرق کشور نیز کشیده خواهد شد.

لازم به ذکر است، آسمان تهران امروز، کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد و فردا، ابری در شهرهای شمالی بارش باران یا برف دربعدازظهر کاهش ابر و روز جمعه، صاف و شهر تهران امروز، ابری پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 15 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 6 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 13 درجه بالای صفر است.           
          
انتهای پیام/
برچسب ها: آب و هوا ، باد ، باران ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار