سردار کاظمینی در مراسم افتتاح "باشگاه خبرنگاران بسیج":

رهبری تکلیف داخلی‌ها و آمریکایی‌ها را درباره مذاکرات مشخص کردند/ 22 بهمن رفراندوم بزرگ برای حرکت‌های انقلابی

فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: غربی‌ها متوجه شده‌اند که ملت ایران زیر بار ذلت نخواهد رفت.

رهبری تکلیف داخلی‌ها و آمریکایی‌ها را درباره مذاکرات مشخص کردند/ 22 بهمن رفراندوم بزرگ برای حرکت‌های انقلابیبه گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ پاسدار محسن کاظمینی فرماندهی سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران بسیج و رونمایی از سامانه خبری ضمن گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: امسال در راهپیمایی 22 بهمن حرکت جدیدی که انتظار مقام معظم رهبری است با حضور همه آحاد مردم به وقوع می‌پیوندد و ضربه متقابلی به دشمنان انقلاب وارد خواهد شد.  

وی افزود: هر چقدر که گستردگی انقلاب بیشتر می‌شود و پیروزی‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در دنیا ظهور و بروز بیشتری پیدا می‌کند، دشمنان برای نابودی نظام جمهوری اسلامی تلاش و نقشه‌های بیشتری را طرح‌ریزی می‌کنند.  
 
فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درخصوص تبیین مواضع تیم مذاکره کننده هسته‌ای در قبال 6 قدرت جهانی گفت: مقام معظم رهبری با بیانات خودشان هم تکلیف داخلی‌ها و هم تکلیف آمریکایی‌ها را در خصوص پیشرفت مذاکرات هسته‌ای مشخص کردند.  
 
وی تأکید کرد: غربی‌ها متوجه شده‌اند که ملت ایران زیر بار ذلت نخواهد رفت.
 
سردار کاظمینی با ذکر این مطلب که ما هیچ‌گاه به دنبال توافق بد نیستیم، اظهار داشت: ما خواستار توافقی هستیم که در آن عظمت ملت ایران و مسیر حرکت انقلابی جمهوری اسلامی ایران حفظ شود.  
   
فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ با تأکید بر این نکته که در راهپیمایی 22 بهمن ملت با حضور خود ضربه متقابلی را به دشمن وارد خواهد کرد، گفت: دشمن با سیلی‌ای که از ملت ایران در این روز می‌ خورد، متوجه خواهد شد که ملت ایران توانایی مقابله با همه مستکبران را دارد و حرکت انقلاب همچنان به پیش خواهد رفت.  
 
وی افزود: وقتی دشمنان ما را در عرصه‌‌های مختلف تحریم و تهدید می‌کنند، حضور ما در این عرصه‌ها نشان دهنده میثاق ما با شهدا و امام راحل و نیز لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم رهبری است.  
 
سردار کاظمینی تأکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن رفراندوم بزرگی برای حرکت‌های انقلابی است؛ ملت ایران همچنان ایستاده‌‌اند و حاضر به دفاع از انقلابشان هستند، بنابر این تحریم‌ها باید پاسخ داده شود که بهترین پاسخ حضور در صحنه راهپیمایی 22 بهمن است.  
 
فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ در ادامه اظهارات خود با اشاره به راه‌اندازی باشگاه خبرنگاران بسیج گفت: سایت بسیج پرس از حدود 5 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد و تلاش شده است که با تغییرات و بومی‌سازی‌های صورت گرفته و نیز استفاده از تجربه همه خبرگزاری‌ها، از سایت جدید رونمایی شود.  
 
وی افزود: حدود 1400 خبرنگار آموزش دیده به سایت بسیج پرس متصل شده‌اند.

سردار کاظمینی تأکید کرد: در دیگر خبرگزاری‌ها ما شاهد این تعداد خبرنگار افتخاری در سطح تهران که در ارتباط با بسیج پرس هستند، نیستیم؛ این موضوع نشان دهنده آن است که بسیج در همه نقاط کشور به‌خصوص در تهران حضور فعالی دارد، امیدواریم باشگاه خبرنگاران بسیج تعداد خبرنگاران خود را به 3000 نفر برای بسیج پرس برساند.  
 
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ اظهار داشت: علاوه بر سایت بسیج پرس و باشگاه خبرنگاران مربوط به آن، سایت "قسم" سایت دیگری است که مربوط به پایگاه‌های بسیج نقاط مختلف تهران و وابسته به سپاه محمدرسول‌الله(ص) است.  
 
وی با ذکر این نکته که ما در رسانه محدودیت داریم، گفت: مجموعه‌های قشری ما بدون استثناء سایت مخصوص به خود را دارند که این سایت‌ها در پرتال "قسم" قرار گرفته‌اند؛ ما مجاز به فعالیت دیگری خارج از این محدوده نیستیم، چرا که همه فعالیت‌های ما باید در قالب بسیج باشد.  
 
سردار کاظمینی عنوان کرد: ما برای بسیجیان آموزش‌های لازم خبری را درنظر گرفته‌ایم و همچنین در قالب "گردان‌های فضای مجازی"، فعالیت خود را در زمینه‌های وبلاگ، کاریکتاتور و... ادامه می‌دهیم.  
 
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه عرصه حضور در فضای مجازی برای همه بسیجیان فراهم شده است، تصریح کرد: امیدواریم از خلاقیت بسیجیان در تهران و یا حتی خارج از تهران بهره‌‌برداری کنیم.  
 
وی با عنوان این مطلب که حضور ما در فضای رسانه بخصوص در فضای مجازی کمرنگ بوده است، خاطر نشان کرد: امیدواریم در سال 94 بتوانیم با شتاب و سرعت بیشتری در فضای مجازی حضور پیدا کنیم، چرا که ما امروز در نقطه مطلوب و مناسبی قرار نداریم.  

انتهای پیام/
 
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار