مقدم‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

گفتار مقام معظم رهبری، غربی‌ها را "خلع سلاح" کرد/تعلیق تحریم‌ها هم توافقات بد محسوب می‌شود

معاون رسانه‌ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: توافق‌نامه خوب، توافق‌نامه‌ای است که در آن حتما کل تحریم‌ها به صورت جامع و در یک مرحله حذف شود و موضوعاتی همانند تعلیق تحریم‌ها به مثابه یک "دام" است و باید مراقب باشیم؛ چراکه "تعلیق تحریم‌ها" جز "توافقات بد" محسوب می‌شود.

"حمیدرضا مقدم‌فر" معاون رسانه‌ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه بیانات مقام معظم رهبری مسیر شفاف و روشنی را برای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ما تعیین کرد، ابراز داشت: اظهارات مقام معظم رهبری سبب می‌شود تا تیم مذاکره‌کننده با اقتدار و حمایت بیشتر ولی با رعایت ملاحظات سیاسی وارد مذاکره شود؛ یعنی هم باید مراقب باشند که در تله‌های احتمالی طرف مقابل نیفتند و هم با قدرت و پشتوانه عظیم رهبری و مردم وارد یک توافق‌نامه خوب شوند.

وی افزود: توافق‌نامه خوب، توافق‌نامه‌ای است که در آن حتما کل تحریم‌ها به صورت جامع و در یک مرحله حذف شود و موضوعاتی همانند تعلیق تحریم‌ها به مثابه یک "دام" است و باید مراقب باشیم؛ چراکه "تعلیق تحریم‌ها" جز "توافقات بد" محسوب می‌شود.

مقدم‌فر گفت: طرف‌های غربی از گفتار مقام معظم رهبری 2 پیام را دریافت کردند؛ یکی پیام وجود هوشیاری و هوشمندی در ایران و پیام دوم اقتدار برای تیم مذاکره‌کننده؛ تیم مذاکره‌کننده ما با صحبت‌های دیروز مقام معظم رهبری برای رسیدن به یک توافق خوب قدرتمندتر شد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا در ادامه روند مذاکرات هسته‌ای باید شاهد تغییر باشیم، خاطرنشان کرد: بله قطعا همین‌طور است؛ غربی‌ها تا امروز امید داشتند که احتمالا بتوانند با طرح مباحثی همچون تعلیق تحریم‌ها یا توافق کلی و توافق جزیی، بتوانند صحنه فریب و دامی را برای ما فراهم کنند. گفتار مقام معظم رهبری، غربی‌ها را "خلع سلاح" کرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
آفرین وصد آفرین بر درایت رهبر انقلاب
آخرین اخبار