حسینی:

انتصاب‌های وزارت ورزش بسیار ضعیف بوده است/دستان پشت پرده پرسپولیس را به این روز انداخت

نماینده مجلس گفت: به صورت کلی عملکرد وزارت ورزش در بحث تیم‌های استقلال و پرسپولیس و با توجه به افرادی که انتصاب کرده نه تنها خوب نیست بسیار ضعیف نیز حاضر شد.

انتصاب‌های وزارت ورزش بسیار ضعیف بوده است/ دستان پشت پرده پرسپولیس را به این روز انداخت

سید شریف حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره عملکرد وزارت ورزش اظهار داشت: در حال حاضر بحث تیم پرسپولیس شفاف است و جایگاهی که این تیم دارد بسیار بد خواهد بود و این مساله برای تیمی که هواداران زیادی دارد قابل قبول نیست.

وی بیان کرد: به نظر من عدم مدیریت، عدم توانایی‌های هیات مدیره و انتصاب افراد از سوی وزارت ورزش که توانایی انجام امورات را ندارند و دستان پشت پرده همه اینها تشکیل یک زنجیره را داده‌اند و باعث شدند که وضعیت پرسپولیس به این روز بیفتد.

وی افزود: بهترین راهکار برای اینکه این تیم ها از این اوضاع نابه سامان  خارج شوند واگذاری آنها است و این 2 تیم با این شرایط می توانند در موقعیت بهتری قرار بگیرند اما برای من جای سوال است که چرا واگذاری این 2 تیم انقدر تاخیر می کنند؟ وزارت ورزش دنبال چه موضوعی است؟ آیا اصلا قصد دارد که واگذاری این 2 تیم را انجام بدهد یا نه؟

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: در کل بهتر است بگویم که این تیم ها از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند و نباید خیلی ساده ارزشمند بودن آنها را پایین بیاورند با در نظر گرفتن یک قیمت مناسب واگذاری این 2 تیم را انجام دهند شرایطی را بوجود بیاورند که نه قیمت بالا باشد و نه انقدر پایین که جایگاه این تایم ها تضعیف شود.

حسینی در ادامه افزود: به صورت کلی عملکرد وزارت ورزش را در بحث 2 تیم استقلال و پرسپولیس و افرادی که در راس کار قرار دارد را خوب نمی‌بینیم بلکه ضعیف نیز می دانم. وزارت ورزش فقط در مقابل فساد و رانت خواری توانسته عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بهتر است بگویم که خادم توان و دانش بالایی دارد و آشنایی که با مجلس دارد در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد اما به نظر من اگر وی به کار حقوقی و پارلمانی بپردازد بهتر است و از سوی دیگر وزیر ورزش نیز شخصی را در راس کار قرار دهد که با فوتبال بزرگ شده حداقل خاک خورده باشد چرا که افراد فوتبالی شرایط این ورزش را به خوی درک می کنند و می توانند مشکلات را به راحتی حل نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار