مجوز حضورم در مجمع با دستان وزیر صادر شده است/مخالفانم را در حد مقابله کردن نمی‌دانم

ابوالحسن مهدوی اعتراض های اخیر به نحوه انتخاب وی را بی اساس خواند و در این باره موضع گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ ابوالحسن مهدوی نیز در اینباره به خبرنگار ما گفت:  افرادی که به دنبال ایجاد جنجالند می خواهند با مصاحبه علیه من اعتبارم را خراب کنند و اتحاد به وجود آمده در هندبال را از بین ببرند.

ابوالحسن مهدوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برخی افراد شایعه پراکنی می کنند که من مجوز شرکت ر مجمع انتخابات را نداشتم در حالی که اگر این مجوز در دست وزیر ورزش نبود ابلاغ من برای حضور در مجمع صادر نمی‌شد.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان نمی‌خواهم با این افراد مقابله کنم زیرا آنها فقط شایعه سازی می کنند و به مشکلات دامن می زنند.

وی افزود: قطعا حضور من در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون قانونی بوده زیرا وزارت ورزش و جوانان بدون قانون اجازه حضور در انتخابات را نمی‌دهد.

مهدوی در ادامه بیان کرد: این افراد در حدی نیستند که جوابشان را بدهم، به فکر مقابله با آنها نیستم چون من جایگاه خودم را دارم و فقط به فکر رشد و توسعه هندبال هستم.

رئیس جدید فدراسیون هندبال در پایان خاطر نشان کرد: این آقایان به خاطر اینکه رای نیاورده‌اند حاشیه سازی می کنند، اگر می خواهند مجوز من را ببیند به دفتر وزارت ورزش بروند و مجوزم را مشاهده کنند.

تمامی موارد فوق شنیده‌های این چند روز پس از انتخابات است و از سوی ما مورد تائید نیست، اما بررسی و رفع ابهام و انتشار اسناد به عهده فدراسیون هندبال و وزارت ورزش و نامزدهای ناکام است که اگر ادعایی دارند می‌بایستی با اسناد و مدارک ثابت کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: هندبال ، ایران ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار