انتشارات علمی و فرهنگی در نظر دارد با همکاری معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جشنواره ملی با عنوان"کتاب برتر دانشگاهی" را برای نخستین بار در کشور برگزار نماید.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ انتشارات علمی و فرهنگی در نظر دارد با همکاری معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جشنواره ملی با عنوان"کتاب برتر دانشگاهی" را برای نخستین بار در کشور برگزار نماید.

دکتر مسعود کوثری مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی درباره ضرورت و اهميت اجراي این جشنواره گفت: توجه به استعدادهاي علمي و باور به توان و خلاقيت مؤلفان، اساتید، پژوهشگران در نهادهاي علمي كشور به ويژه در حوزة كتاب و كتابخواني موجبات توسعة فرهنگ و دانش را در مهم‌ترين پايگاه‌هاي علمي كشور فراهم مي‌آورد.
 
وی در ادامه افزود: انتشارات علمی و فرهنگی با درك اين مهم اقدام به شناسائي فعالان حوزه نشركتب دانشگاهی و مؤلفان خوش فكر‏، طراح و خلاق می‌نماید. تداوم و رونق اين جشنواره باعث می شود كه اين فعاليت در سال‌هاي آتی در زمره چشمگيرترين فعاليت‌هاي «هفته كتاب» جمهوري اسلامي ایران قرار بگيرد.
 
کوثری، شناسایی کتب تالیفی در کلیة رشته‌های علوم انسانی اعم از تاریخ، ادبیات، فلسفه، علوم اجتماعی، علوم سیاسی و حقوق، دین و الهیات، روانشناسی، علوم تربیتی، جغرافیا، مدیریت، اقتصاد و جهانگردی و معرفی این آثار به جامعه دانشگاهی را از اهداف اصلی این جشنواره عنوان کرد.
 
مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی، معرفی آثار مؤلفان برتر در این حوزه را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره دانست.
 
وی در پایان افزود: فراخوان این جشنواره به زودی منتشر و در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار