در یک اتفاق نادر روی داد:

برهم زدن جلسه بررسی بودجه‌ شهرداری توسط یک عضو اصلاح طلب شورا

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه عدم حضور شهردار تهران در جلسه امروز و در زمان بررسی لایحه بودجه شهرداری تهران غیرقانونی است گفت: بنده در جلسه قانونی شرکت نمی‌کنم و به همین جهت جلسه را ترک می‌کنم.

جلسه بررسی بودجه‌ی شهرداری بدون حضور شهردار غیر قانونی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، احمد حکیمی‌پور عضو شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران که صبح امروز در تالار شورای شهر برگزار شد، با اشاره به عدم حضور قالیباف در جلسه بررسی بودجه در شورا، ظهار کرد:‌ بر اساس ماده 26 قانون شهرداری، بررسی بودجه باید با حضور شهردار انجام شود و به علت حضور شهردار تهران در این جلسه، جلسه بررسی بودجه غیر قانونی است.

وی ادامه داد: بر اساس این دستور حضور شهردار در این جلسه الزامی است و اگر شهردار حضور نداشته باشد، باید دستور جلسه را تغییر داد.

بر اساس این گزارش حکیمی‌پور به علت غیر قانونی بودن و عدم حضور شهردار، جلسه را ترک کرد و از صحن علنی خارج شد.

در ادامه جلسه مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با انتقاد به سخنان حکیمی پور، گفت: شهردار تهران در زمان تقدیم لایحه بودجه 94 شهرداری تهران در جلسه شورا حضور داشتند همچنین در جلسات بعدی و بر اساس قوانین و مقررات معاونین و مدیران شهرداری می‌توانند در جلسات به بررسی لایحه بودجه حضور پیدا کنند و نظرات خود را مطرح کنند.

وی با بیان اینکه در سالهای گذشته نیز کار به همین منوال انجام شده است بیان داشت: سال گذشته نیز در زمان بررسی لایحه بودجه همین طور بود که کسی چیزی نگفت ولی امسال که بنده مجدداً به ریاست شورای شهر انتخاب شده‌ام این موضوعات مطرح می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار