دانشجویان بسیجی در تجمع اعتراضی مقابل سفارت سوئیس:

اعلام حمایت از تیم‌مذاکره کننده هسته‌ای به شرط حفظ خطوط قرمز/ آمریکا خطا کند، اسرائیل را با خاک یکسان می‌کنیم

نمایندگان دانشجویان بسیجی در تجمع مقابل سفارت سوئیس حمایت خود از تیم مذاکره کننده هسته‌ای را به شرط حفظ خطوط قرمز اعلام کردند.

اعلام حمایت از تیم‌مذاکره کننده هسته‌ای به شرط حفظ خطوط قرمز/ آمریکا خطا کند، اسرائیل را با خاک یکسان می‌کنیم

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، دانشجویان بسیجی با تجمع اعتراضی در مقابل دفتر حافظ منافع آمریکا با گله و شکایت از کشتار سه مسلمان فلسطینی در آمریکا با سخنرانی یکی از نمایندگان دانشجویان اعلام کردند خدایا ما به تو شکایت داریم بچه مسلمان را در آمریکا می‌کشند و هیچ کس هم صدایش درنمی‌آید.

فلاحتکار نماینده دانشجویان حاضر ادامه داد: خدایا ما به تو شکایت داریم که به نام اسلام با ایجاد داعش سناریوسازی می‌کنند.

وی با فریاد بلند خطاب به آمریکایی‌ها گفت: آن‌ها بدانند تا ما بچه بسیجی‌ها زنده‌ایم غلط می‌کنند از رفع حصر حرف بزنند!

وی افزود: بدانند هرچه حرف از فشار مذاکرات بزنند، اسرائیل را ناامن‌تر می‌کنیم.

این نماینده دانشجویان بسیجی خطاب به وزارت خارجه کشور نیز بیان داشت: تا وقتی خط قرمز ما حفظ شود، پشت شما هستیم و هیهات که بر دشمنان خنده کنیم و بر دوستان غضب.

فلاحتکار با فریاد ادامه داد: آقای ظریف آمدیم بگوییم نوبت ماست که آن‌ها را تحریم کنیم در صلح حدیبیه نیستیم و در بدر و خیبر هستیم و وقت آن است که آمریکا بداند خطا کند، اسرائیل را با خاک یکسان می‌کنیم.

وی افزود‌: مگر ما مرده باشیم که فتنه‌گران آزاد شوند و ما مرده باشیم که سال 88 را فراموش کنیم.

در ادامه " صمیمی" نماینده دانشگاه ساری در جمع معترضین شروع به سخنرانی کرد و گفت: کسی که به بچه شیعه چپ نگاه کند، آن‌ها را از صحنه جهانی حذف می‌کنیم.

وی افزود: آن‌ها که برای کشته شدن حیوانات کمپین می‌گیرند بدانند خون بچه شیعه کاخشان را ویران می‌کند.

نماینده دانشگاه ساری اظهار داشت: هر کلیدی که بخواهد قفل حصر سران فتنه را باز کند، کلید، قفل و گردن با هم خواهد شکست.

صمیمی بیان داشت:‌ نسل چهارم انقلاب هستیم و از برپایی دوباره والفجر و مرصاد و فتح‌المبین هراسی نداریم.

وی ادامه داد: ایران مرز جغرافیایی ندارد و همه عالم مرز اعتقادی ماست و اگر بچه شیعه اراده کند، با حکومت حضرت ولی عصر (عج) جهان را تسخیر می‌کند.

در ادامه هاشمی از دانشگاه امام صادق (ع) با بیان این که به شهادت رساندن سه مسلمان در آمریکا یک جریان و اتفاق ساده نیست، گفت: رسانه‌ها می‌گویند یک دیوانه‌ای این کار را کرده است اما این تنها یک اتفاق به این سادگی نیست بلکه حاصل سال‌ها اسلام‌هراسی شیطان بزرگ است.

وی ادامه داد: ما می‌خواهیم بگوییم هنوز جنگ با شرک و کفر برپاست و ما ایستاده‌ایم تا پرچم "لا اله الا الله" بر قلل بلند اسلام برافراشته کنیم.

وی ادامه داد: ما دو مشکل اصلی با امریکا داریم که یکی عدم وحدت بین شیعه و سنی و بچه حزب اللهی است و دیگری عدم غیرت دینی است چرا که اگر این اتفاق برای یک یهودی اتفاق افتاده بود، دنیا را می‌گرفتند و جنگ به راه می‌انداختند چنانچه چند وقت پیش به خاطر کشته شدن یک اسرائیلی که معلوم نشد به دست چه کسی کشته شد، علیه غزه جنگ 51 روزه به راه انداختند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشجویان ، بسیج ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار