ساری؛

والیبال كشور در زمره بهترین های والیبال جهان

والیبال كشور توانسته در زمره بهترین های والیبال جهان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، رئيس فدراسيون واليبال كشور در نشست ورزشکاران با بیان اینكه مازندران یكی از مراكز بسیار خوب كشور در بخش مدیریتی و نیروهای مستعد است گفت: مازندران دارای علمای دینی بسیاری بوده است كه تاریخ ساز بودند و همچنین جوانان زیادی دارد كه نقش زیادی در افتخار آفرینی های ملی دارند.

محمدرضا داورزنی افزود: دستاورد والیبال در این چند سال اخیر بسیار مشهود بوده است به طوری كه والیبال كشور توانسته در زمره بهترین های والیبال جهان قرار گیرد.

وی با بیان اینكه چهار نفر از هفت نفر برتر تیم جهانی از تیم ملی والیبال ایران بودند گفت: سعید معروف بهترین پاسور، موسوی بهترین دفاع وسط، فرهاد قائمی بهترین دریافت كننده و فرهاد ظریف هم جرو بهترین لیبروهای جهان بوده است.

رئیس فدراسیون والیبال كشور به شكست تبلیغاتی دشمن نیز اشاره كرد و گفت: جوانان ما با پیروزی بر ابرقدرت های والیبال دنیا توانستند عزت و افتخار برای ملت كسب كنند.

داورزنی احساس شادی، نشاط و هم بستگی در بین ملت ایران با برد والیبالیست های كشور در مقابل قدرتمندان والیبال دنیا را نتیجه این عزت دانست وافزود: دشمنان هر چه هزینه كردند تا از این امر جلوگیری كنند اما جوانان با اراده و پشتكار توانستند پیروز شوند و مصمم هستند كه در زمره سه تیم برتر دنیا قرار گیرند.

وی با بیان اینكه سال ۹۴ و ۹۵ سال خوبی برای والیبال كشور خواهد بود یادآور شد: جوانان، نوجوانان با قدرت قهرمان آسیا شدند و قطعا این موفقیت بدون تلاش پیش كسوتان قابل دستیابی نبود.


انتهای پیام /ع

برچسب ها: ساری ، والیبال ، جهان ، کشور ، بهترین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.