زمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

خواسته خریداران نسبت به تغییر شرایط واگذاری محقق شد/ حداقل پرداختی برای دو مجموعه بزرگ سرخابی در نظر گرفته شد

رئیس کارگروه واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی گفت: مبلغ اولیه از 40 درصد به 20 درصد تغییر پیدا کرده است، براین اساس احتمال حضور خریداران در مزایده دوم وجود دارد.

خواسته خریداران  نسبت به تغییر شرایط واگذاری محقق شد/ حداقل پرداختی برای دو مجموعه بزرگ سرخابی در نظر گرفته شدحسن زمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال با توجه به مذاکراتی که شده احتمالا خریداران سرخابی به مزایده مرحله دوم می آیند و پاکت ارائه می دهند.

زمانی در ادامه عنوان کرد: برخی از خریداران خواستار تغییر شرایط بازپرداخت قیمت پایه بودند که هم اکنون این موضوع محقق شده است، براین اساس به نظر می رسد این بار برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خریدار پیدا می شود.

وی درباره ارزیابی اش از رضایت خریداران از شرایط جدید واگذاری عنوان کرد: به نظرم پرداخت فقط 20 درصد از قیمت پایه در ابتدای امر حداقل پرداختن برای دو مجموعه عظیم پرسپولیس و استقلال محسوب می شود.

رئیس کارگروه واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی درباره اینکه ارزیابی اش از واگذاری دو باشگاه تا پایان سال گفت: بر طبق قانون مجلس این دو باشگاه باید تا پایان سال واگذار شوند بر این اساس مزایده سرخابی ها 19 اسفند ماه برگزار می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بررسی صلاحیت خریداران جزو برنامه های  ما محسوب می شود که به درستی آن را انجام می دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرخابی ، مذاکراتی ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار