رشت؛

قهرمانی تیم فوتسال منطقه آزاد انزلی

ششمين دوره مسابقات فوتسال كارگران محدوده منطقه آزاد انزلی با عنوان جام فجر با قهرمانی تيم فوتسال (الف) این منطقه پایان یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی، در بازی فینال تیم (الف) منطقه آزاد  با نتیجه ۵ بر ۴ تیم فوتسال آریا بنادر ایرانیان را شکست داد و به مقام نخست دست یافت.

همچنین در بازی رده بندی؛ تیم هدایت کشتی خلیج فارس (ناحیه گیلان) با نتیجه ۳ بر۰ از سد تیم عمران صنعت گذشت و رتبه سوم این مسابقات را از آن خود کرد.

آقای گل این دوره از مسابقات، سیدمحمد رسول درستکار از تیم آریا بنادر ایرانیان بود که با ۱۸ گل زده مقام پرگل ترین بازیکن را بدست آورد.

در زمینه اخلاق نیز فرزاد برازنده و حامد رحیمی از تیم منطقه آزاد (ب)، حسن موسی زاد صابر و حمید نعیمی پور از آریا بنادر ایرانیان، مجتبی حسینی باغی و میثم اصپهانی نهاد از تیم هدایت کشتی خلیج فارس، حسن صفرزاده و احسان خوبی نژاد از عمران صنعت و آرمان برومند و سهیل غلامی از تیم سرزمین شاد برگزیده شدند و جام اخلاق نیز به تیم عمران صنعت رسید.

مسابقات فوتسال كارگران محدوده منطقه «جام فجر» همه ساله با هدف توسعه و همگاني کردن ورزش كارگری، بالا بردن مؤلفه های سلامتی و تندرستی در ميان قشر كارگر به عنوان اصلی ترين عامل توليد، برای ارتقاء سطح مؤلفه های فرهنگی ورزشی كارگران محدوده منطقه آزاد انزلي از سوی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان برگزار مي شود.

انتهای پیام


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.