رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد

انتخاب رئیس دانشگاه تهران در دستور کار جلسه امشب شورای عالی انقلاب فرهنگی

زاهدی گفت: انتخاب وضعیت ریاست دانشگاه تهران در جلسه امشب شورای عالی انقلاب فرهنگی در دستور کار قرار دارد و اگر مدت سرپرستی بیش از 6 ماه باشد مراکز نظارتی می‌توانند اشکال بگیرند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران،زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در جمع خبرنگاران درحاشیه اختتامیه جشنواره بین المللی خوارزمی در رابطه با انتخاب رئیس دانشگاه تهران و بررسی وضعیت این دانشگاه گفت: بررسی سرپرست دانشگاه تهران در دستور کار امشب شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دارد و نمی‌دانم که امشب وقت برسد این مسئله را مورد بررسی قرار دهیم یانه؟ 

وی افزود: بر اساس دو مرجع رسمی گزارشهایی از عملکرد سوابق سرپرست به شورا می‌آید و بعد از بررسی سوابق سوال و جواب صورت می‌گیرد و سپس رای گیری محقق می‌شود. 

وی در پاسخ به این سوال که اگر مدت سرپرستی بیش از 6 ماه باشد مشکلی رخ می‌دهد یا نه اظهار داشت: اگر مدت سرپرستی  بیش از 6 ماه باشد برای خود دانشگاه مشکلاتی به وجود می‌آید و همچنین مراکز نظارتی می‌توانند اشکال بگیرند. این اشکال گرفتن بدین معنا است که دیوان محاسبات می‌تواند وارد شود و تمام هزینه‌هایی را که بعد از 6 ماه انجام شده است غیر قانونی اعلام کند. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار