انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی و شرکت تأمین سرمایه امید

همزمان با اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی تفاهم نامه همکاری میان سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران و شرکت تأمین سرمایه امید منعقد

اکبری رئیس سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، گفت: چنین فعالیتهایی در جشنواره بین‌المللی خوارزمی جدید است که تجاری سازی و انتقال علم و ایده به صنعت ایجاد شود. 

وی افزود: ما به افرادی که در این راستا سرمایه‌گذاری می‌کنند و خواستار رشد علمی کشور هستند را مورد توجه قرار می‌دهیم. 

اکبر تصریح کرد: البته برگزیدگان جشنواره خوارزمی در اولویت قرار دارند و تسهیلات مالی نیز برای ادامه کار برای آنها در نظر گرفته می‌شود. 

در ادامه مدادی مدیر عامل شرکت تأمین سرمایه امید گفت: با توجه به اهمیت موضوعات تجاری سازی دستاوردها و یافته‌های پژوهشی و فناورانه و لزوم سرمایه‌گذاری و تأمین مالی در طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه به منظور تولید ثروت بر پایه علم و فناوری و زمینه سازی برای توسعه اقتصاد ودانش‌بنیان این تفاهم‌نامه دو جانبه منعقد شد. 

وی افزود: استفاده بهینه از پتانسیل‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تأمین مالی در جهت توسعه و تجاری سازی طرح‌ها و یافته‌های پژوهشی مالی در جهت توسعه تجاری سازی طرح‌ها و یافته‌های پژوهشی و فناورانه دارای اولویت سرمایه‌گذاری از اهداف انعقاد این تفاهم نامه است. 



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.