رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری تاکید کرد

استفاده از ظرفیت‌های اساتید دانشگا‌ه‌های علوم پزشکی در جهت هم اندیشی

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور بر استفاده از ظرفیت های هم اندیشی اساتید دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای موفق تر شدن اجرای طرح تحول سلامت تاکید کرد

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از (وب دا)؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدیان در اجلاس روسای دانشگاه های و دانشکده های علوم پزشکی کشور که صبح دیروز در ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، با اشاره به این که بندگی باید خالص باشد، گفت: بندگی خالص انسان را به مراحل والاتر می برد.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ادامه داد: اگر شخصی توانست در محیطی که زمینه آلودگی و گناه در آن فراهم است، خلوص نیت داشته باشد موفق است.

وی همچنین، بر استفاده از ظرفیت های هم اندیشی اساتید دانشگاه های علوم پزشکی کشور برای موفق تر شدن اجرای طرح تحول سلامت تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدیان در پایان، رضایت مردم از اجرای برنامه تحول سلامت و خدمات ارائه شده در بیمارستان ها را به نوعی رضایت از دولت بیان کرد.

 گفتنی است: اجلاس روسای دانشگاه های و دانشکده های علوم پزشکی کشور روز گذشته در ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور وزیر بهداشت، دکتر شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و معاونین وزارت بهداشت در ستاد مرکزی این وزارتخانه برگزار شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار