افتخاری: هیأت رئیسه عاقلانه و عادلانه ترین تصمیم را گرفت/ به پاکی لیگ فوتسال ایمان دارم

رئیس کمیته فوتسال گفت: بی حاشیه ترین و عادلانه ترین تصمیم تکرار مجدد بازی ساوه و ساری در نیمه دوم بود که رای به انجام آن دادیم.

افتخاری: هیأت رئیسه عاقلانه و عادلانه ترین تصمیم را گرفت/ به پاکی لیگ فوتسال ایمان دارمسید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تصمیم در مورد رقابت‌ نیمه کاره شهرداری ساوه و شهروندی ساری با یک هفته تاخیر گرفته شد که اعضا با نظر مسئولان IT و بررسی شرایط عادلانه ترین گزینه را انتخاب کنند و به همین جهت گزارش جلسه امروز را به کمیته انضباطی ارجاع دادیم که به تاییدیه اعضایی برسد. در این صورت جلسه آمده که با توافق اعضای هیأت رئیسه نیمه دوم بازی شهرداری ساوه و شهروندی ساری سه شنبه 26اسفند برگزار شود تا تیم‌ها توان خود را بدون دخالت شخص دیگری برای ماندن در لیگ به کار گیرند.

وی افزود: معتقدم بی حاشیه ترین و عادلانه ترین تصمیم برگزاری مجدد بازی در نیمه دوم است زیرا فردا تیم‌های مدعی سقوط شخصی را برای ناحق کردن حقشان محکوم نمی‌کنند، تیمی که شایسته ماندن باشد، در این صورت رقابت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند تا لیگ بدون حاشیه به کار خود ادامه دهد.

وی افزود: کارشناس ATاطلاعات مهمی به ما نداد اما خرابی اسکوربرد سالن به دلیل کوتاهی مسئول برگزار کننده بازی بوده که حالا با اخذ این تصمیم به این موضوع نمی‌پردازیم. اما در خصوص برگزاری رقابت ساوه و ساری در نیمه دوم باید بگویم که این بحث کاملا قانونی است، در لیگ اسپانیا و در استادیوم شیراز به دلیل قطعی برق زمان باقی مانده دو رقابت خارجی و داخلی با موافقت فیفا بار دیگر انجا شد، بازی ساوه نیز مشمول همین قانون است و فقط نیمه دوم آن برگزار می‌شود.

افتخاری در ادامه بیان داشت: دیگر بحث مطرح شده در جلسه هیئت رئیسه شکایت گیتی پسند به عملکرد دارد در رقابت با پایا سازه بود.
این  تیم معتقد است که داور مغرضانه و به دلیل ترس به ضرر آنها قضاوت کرده و حق خود را می‌خواهد به همین دلیل با ارائه شکایت نامه این تیم به کمیته انضباطی منتظر راس مسئولان برای  این بازی هم می‌مانیم.

 رئیس کمیته فوتبال در خصوص پاکی لیگ در فصلی که گذشت، بیان داشت: در فوتبال باشگاهی ایران نا پاکی هیچ جایی ندارد، حاشیه هست اما نا پاکی نه!!! من به پاکی لیگمان ایمان دارم، تیم منصوری در دو سال پیاپی این پاکی را به نمایش گذاشت البته دیگر تیم‌ها نیز از این موضوع مستشی نبوده و بیشتر شایعاتی هم که به هر سال در این هفته‌ها به گوش می‌رسد ، جنگ روانی ایجاد شده توسط‌ رقبایی است که خواهان بر هم زدن تمرکز تیم‌ها در موقعیت‌های حساس هستند و قصدشان خواب کردن لیگ است.

وی در پایان و در مورد کمیته فنی و تقسیم گیری سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال گفت:  مخالفت کفاشیان با تشکیل کمیته فنی شایعه محض است.

رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد در مورد اعضای این کمیته دقت بیشتری به خرج دهد تا افراد شایسته‌ای در مورد آینده تیم ملی تصمیم‌گیریی کنند. البته به دلیل حساسیت بالای لیگ در این هفته‌ها از مسئولان خواستم که تشکیل این جلسه را به بعد از  تعطیلات عید موکول کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، اسکورد ، ساوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار