علیپور:

برخی بازیکنان مشکل روادید داشتند/کی روش اهمیت اردوی کویت را درک کند

مدیر رسانه تیم ملی امید گفت: برخی از بازیکنان به خاطر مشکل روادید نتوانسته اند که به اردوی تیم ملی امید ملحق شوند.

برخی بازیکنان مشکل روادید داشتند/کی روش اهمیت اردوی کویت را درک کندعباس علیپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص بازیکنانی که حضورشان در اردوی تیم ملی امید که در هاله‌ای از ابهام قرارداد اظهار داشت: مشکل اصلی بازیکنانی که نتوانسته اند به اردوی تیم ملی امید ملحق شوند روادید کشور کویت بود چرا که آن‌ها همکاری خوبی در صدور روادید نداشتند.

وی بیان کرد: شاهین شاقبی بازیکن تراکتور سازی توانسته روادید خود را برای ملحق شدن به تیم ملی امید دریافت کند اما بازیکنانی از جمله مرادمند، چشمی و عبداله زاده هنوز موفق به دریافت روادید نشده‌اند و این بازیکنان تا پایان امشب وقت خواهند داشت که به جمع دیگر بازیکنان اضافه شوند زیرا در صورت عدم حضور آن ها در تیم ملی المپیک دیگر به کار ما نخواهند آمد.

علیپور درباره اینکه کی روش گفته آزمون و جهانبخش باید در بزرگسالان بازی کنند تصریح کرد: باید بگویم که کی روش مربی بزرگ و منطقی است و امیدوارم کی روش و اطرافیانش اهمیت برگزاری این اردو و بازی‌های پیش روی تیم ملی امید را درک کرده و بدانند که اردوی کویت ارجحیت بیشتری نسبت به سایر اردوها دارد.

وی درباره وضعیت اردوی تیم ملی امید عنوان کرد: در حال حاضر 26 بازیکن در این اردو حضور پیدا کرده‌اند و توانسته ایم که تمرینات منظم و شادابی را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار