بازدید وزیر بهداشت از بیمارستانهای لاهیجان/ دلجویی دکتر هاشمی از همکاران دو پرستار فوت شده در حین ماموریت در لاهیجان

وزیر بهداشت و هیات همراه و جمعی از مسئولین استانی از بیمارستانهای 22 آبان لاهیجان، سیدالشهداء لاهیجان و بیمارستان خصوصی پیروز بازدید بعمل آوردند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از (وب دا)، وزیر بهداشت و هیئت همراه به اتفاق نماینده شهرستان لاهیجان و جمعی از مسئولین دانشگاهی از بیمارستانهای 22 آبان و سید الشهداء لاهیجان و بیمارستان در حال ساخت پیروز این شهرستان بازدید بعمل آوردند.

وزیر بهداشت و هیئت همراه با حضور در بیمارستان 22 آبان از همکاران دو پرستار فوت شده در چند روز اخیر که در حین انجام ماموریت دچار سانحه شده و فوت شده بودند، دلجویی کرد و پرستاران این بیمارستان نیز در فضایی صمیمانه به بیان مشکلات خود پرداختند.

گفتنی است: بیمارستان 22 آبان جنرال و دارای بخشهای؛جراحی، داخلی، اطفال، زنان، پوست، روانپزشکی، قلب وعروق، جراحی عمومی، ارولوژی، جراحی مغزواعصاب، عفونی، نورولوژی، وفوق تخصص های گوارش، ریه غدد و قلب است و سی تی اسکن ازخدمات پاراکلینیکی این مرکزاست.

بیمارستان کوثر آستانه پذیرای وزیر بهداشت
براساس این گزارش وزیر بهداشت در ادامه سفر خود به گیلان ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان کوثر آستانه و عیادت از بیماران، نحوه ارائه خدمات رسانی به آنها را جویا شد.
وی همچنین ضمن گفت و گو با پزشکان و پرستاران، میزان تجهیزات و امکانات بیمارستان را نیز مورد ارزیابی قرار داد.

گفتنی است: بیمارستان کوثر آستانه در سال 1366 تاسیس شد و دارای 100 تخت و بخش های داخلی – جراحی عمومی – جراحی زنان – نوزادان – اطفال – اورولوژی – ارتوپدی – post ccu – ENT- post partum می باشد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار