باشگاه خبرنگاران گزارش می دهد؛

حکایت از حرف و عمل و دستیابی به رویای چند میلیارد تومانی؟!/زیارت امام رضا پاداش امانت داری

امانتداری،صداقت وهمدردی باهمنوعان وتوجه به قوانین ودستورات دین اسلام ازمهم ترین آداب وسنت مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در حالی که در کشور ایران و در نقاط مختلف و شهرهای این کشوراسلامی عده ای با پیدا کردن سرمایه ها و امانت های دیگران با عمل نیک خود ثابت کرده اند که آنها نیز می‌توانند از چند میلیارد تومان بگذرند تا دل هموطن خود را شاد کنند و بدون درخواست هیچ پاداش و هیچ توقعی...؟!

درکشوری که هرکسی سعی می‌کند برای انجام کارخیر‌ و نیکی به همنوعانش ازیکدیگر سبقت بگیرد.

مردمی که برای به دست آوردن یک لقمه نان حلال وتامین نیازهای خانواده شان باتمام توانشان اقدام به کارهای بسیار سخت میکنند.

یکی از امانات دارانی که چندی پیش کیف چرم بزرگی را پیدا کرد، در این باره گفت: صبح از منزل خارج شدم، متوجه کیف چرم بزرگی در کنار خیابان شدم، داخل کیف را که مشاهده کردم، حدود 500 میلیون تومان چک نقد، چک های رمز دار، انواع اقسام سند منگوله دار، کپی شناسنامه و... در آن وجود داشت.

در حالیکه پسر صاحب این کیف در سال گذشته دانش آموز مدرسه بود که در آن بودم، با مراجعه به مدیر مدرسه، امانت را به صاحبش برگرداندن.

صاحب کیف 1.5 تا 2 میلیارد تومان پاداش تعیین کرده بود که حتی وی حاضر بود تا مبلغ بیشتری را پرداخت کند.

در ادامه نیز صاحب کیف با اشاره به نحوی سرقت سارقان کیفش اظهار کرد: چندی پیش دو موتور سوار پس از تعقیب های مکرر و پس از پارک خودرو و هنگام وصول چک، هنگام بازگشت اقدام به ربودن کیف کردند.

این در حالی بود که در کیفم سندهایی با ارزش مالی 20 میلیارد تومان قرار داشت.

وی ادامه داد: پس از گذشت مدتها و در ساعت 13:30 از مدرسه با من تماس گرفتند و گفتند؛ آیا شما مالی را گم کرده اید، در جواب به آنها گفتم کیف چرمی ام به سرقت رفته است. در هنگام مراجعه به مدرسه متوجه شدم خیری کیفم را پیدا کرده است.

با توافق خیر و صاحب کیف میلیارد تومانی، شخصی که کیف چرمی چند میلیارد تومانی را پیدا کرده بود، به همراه مادر و همسرش به سفر مشهد اعزام شدند. همچنین رئیس آموزش و پرورش محل سکونت وی اقدام به استخدام خیر یابنده کیف چند میلیارد تومانی کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مشهد ، کیف ، چرمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار