زارع‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

لایحه ماده 10 احزاب یکی از بهترین مصوبات کمیسیون شوراها در سال 93 بود

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: تصویب لایحه ماده 10احزاب یکی از بهترین قوانینی بود که در سال 93 در کمیسیون شوراها تصویب شد.

تصویب لایحه ماده 10 احزاب یکی از بهترین لوایح در کمیسیون شوراها در سال 93 بود«دخیل‌عباس زارع‌زاده» مهریزی نماینده مردم بافق، مهریز در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مصوباتی که سال 93 در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به تصویب رسید، گفت: سال گذشته در کمیسیون شوراها بحث اصلاح انتخابات مجلس شورای اسلامی در کمیسیون بررسی شد.

وی افزود: همچنین بازنگری انتخابات شوراها در قانون انتخابات کشوری، قانون مدیریت شهری، لایحه ماده 10 احزاب و هم چنین بررسی لایحه بودجه سال 94 از مباحثی بود که در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته و تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تاکید کرد: به نظر بنده بهترین قانونی که کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در سال گذشته بررسی و تصویب کرد، لایحه ماده 10 احزاب بود که پس از تصویب در کمیسیون به صحن علنی تقدیم شد اما پس از بررسی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با وجود دو ابهام به کمیسیون بازگشت که در نهایت قرار شد در سال 94 رفع ابهام شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار