تلاش های پسر برای نجات پدر سالخورده اش/ "فریادهای کمک" آتش نشان‌ها را به محل کشاند + تصاویر

آتش سوزی منزل مسکونی در شهر ری با نجات مرد مسن و پسرش از میان دود به خیر گذشت.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، همسایگان با شنیدن فریادهای كمك خواهی ساکنان منزل مسکونی در تماس با سامانه 125 رخداد این آتش سوزی را اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 17:22 روز گذشته آتش نشانان ایستگاه های 14 و 9 را به شهر ری، خیابان شهید غیوری، كوچه عزت زاده اعزام كرد.

تلاش های پسر برای نجات پدر سالخورده اش/

عباس زارعی معاون منطقه 7 عملیات كه در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: در محل حادثه یک خانه قدیمی ساخت دو طبقه دیده می شد که طبقه اول آن از قسمت یکی از اتاق ها دچار آتش سوزی شده و هر لحظه امکان سرایت آن به دیگر قسمت های منزل وجود داشت.

تلاش های پسر برای نجات پدر سالخورده اش/

تلاش های پسر برای نجات پدر سالخورده اش/

وی ادامه داد: با توجه به عدم حضور ساكنین طبقه اول، كسی از آتش سوزی خبردار نشده بود و در طبقه دوم كه پیرمردی 70 ساله زندگی می كرد در میان دود بسیار غلیظ و شعله های آتش گرفتار شده بود كه پسر 35 ساله تمام سعی و تلاش خود را برای نجات وی بکار بسته بود که متاسفانه به دلیل دودزدگی خود نیز دچار دودگرفتگی شده بود.

تلاش های پسر برای نجات پدر سالخورده اش/

تلاش های پسر برای نجات پدر سالخورده اش/

زارع خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز منزل با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد منزل شدند و محبوسین را به خارج از ساختمان هدایت كردند و با استفاده از لوله های آبدهی آتش سوزی را مهار و خاموش كردند و از سرایت و گسترش آتش به اطراف جلوگیری كردند.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از حضور امدادگران اورژانس و تحویل مصدومین به آنها پس از لكه گیری و ایمن سازی کامل محل حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار