شب گذشته رخ داد؛

ساختمان 9 طبقه طعمه حرق شد/نجات زن باردار با تلاش آتش‌نشانان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی 9 طبقه و نجات 7 تن در این حادثه خبر داد.

ساختمان 9 طبقه طعمه حرق شد/ نجات زن باردار با تلاش آتش‌نشانان
جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت 19:49 شب گذشته حادثه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در عبدل آباد خیابان دولت‌ها به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان، تشک نجات و خودروهای تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل آتش نشانی مشاهده شد آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی 9 طبقه رخ داده که در طبقه پنجم آن یک واحد 50 متری دچار حریق شده و آتش به طبقات بالایی نیز سرایت کرده است.

ملکی در ادامه بیان داشت: تعداد زیادی از سکنه ساختمان خارج شده بودند اما تعدادی نیز هنوز در طبقات بالایی محبوس شده بودند که گروهی از آتش نشانان بلافاصله برای خارج کردن آنان وارد عمل شدند و هفت فرد شامل کودک و زن و مرد را خارج کردند و در این میان یک زن باردار نیز وجود داشت که با برانکارد وی را نیز خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد: گروهی از آتش نشانان نیز هم زمان عملیات اطفای حریق را انجام دادند و پس از تخلیه دود و ایمن سازی محل عملیات خود را در ساعت 22:18 به پایان بردند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار