کوله توره: امره کان پادشاه لیورپول خواهد شد

حبیب کوله توره، بازیکن ساحل‌عاجی باشگاه لیورپول بر این باور است که امره کان هم‌تیمی جوانش می‌تواند در باشگاه لیورپول سروری کند و در حکم یک پادشاه ظاهر شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، امره کان بازیکن 21 ساله و جوان باشگاه لیورپول توانسته در مدت حضورش در باشگاه لیورپول به خوبی ظاهر شود، به طوری که تحسین همگان را برانگیزد. به طوری که حبیب کله‌توره بازیکن باشگاه لیورپول به وی لقب پادشاه را بدهد.

وی در این خصوص به روزنامه میرر گفت: او یک لیدر است، وقتی که شما در زمین هستید، شما به هر حال بازی سایر بازیکنان را در زمین می‌بینید. او واقعاً از اعتماد به نفس بسیار بالایی برخوردار است و به خوبی در زمین صحبت می‌کند.

هم‌اکنون جردن هندرسون بسیار عالی است اما من می‌گویم بدون هیچ مشکلی این پسر به یک پادشاه در این تیم مبدل می‌شود، او می‌تواند بازی را متفاوت کند.

امره کان توانایی گل‌زنی فوق‌العاده‌ای در زمین بازی دارد و همکاری او در زمین و عملکردش را در زمین می‌توانم بگویم تحسین‌برانگیز و فوق‌العاده است.

وی تاکنون 8 بار برای تیم زیر 21 سال آلمان به میدان رفته است و بازی کرده است.

گفتنی است باشگاه لیورپول هم‌اکنون در رقابت‌های لیگ پریمیر انگلیسی موسوم به لیگ جزیره با 51 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد و برای حضور در جمع 4 تیم برتر لیگ جزیره تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار