در ٣٦٠ روز امسال

١٧٠ میلیارد مترمکعب گاز در کشور مصرف شد

بخشهای خانگی، تجاری، نیروگاهها، صنایع عمده و غیر عمده کشور در ٣٦٠ روز امسال ١٧٠ میلیارد و ٦٤٠ میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده اند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، ناصر ابراهیمی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: در بازه زمانی یادشده، ٤٩ میلیارد و ٣٢٠ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاههای کشور تحویل شده که این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال ١٣ میلیارد و ٦٨٠ میلیون مترمکعب افزایش یافته است.

ابراهیمی افزود: در ٣٦٠ روز پارسال بصورت میانگین روزانه ٩٩ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاهها تحویل شده که این مقدار امسال به ١٣٧ میلیون مترمکعب رسیده است.

وی با بیان این که در بازه زمانی یادشده پارسال ٢٩,٨ میلیارد مترمکعب گاز به صنایع عمده کشور تحویل شده است، یادآور شد: این مقدار امسال به ٣٢ میلیارد مترمکعب رسیده است.

به گفته وی، در ٣٦٠ روز پارسال بصورت میانگین روزانه ٨٣ میلیون مترمکعب گاز به صنایع تحویل شده و این مقدار امسال به ٨٩ میلیون مترمکعب رسیده است.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان این که مصرف گاز بخشهای خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده در بازه زمانی یادشده امسال شاهد افزایش ٢,١ میلیارد مترمکعبی بوده است، گفت: در ٣٦٠ روز امسال ٨٩ میلیارد و ٢٨٠ میلیون مترمکعب گاز به این بخش مصرف تحویل شده است.

ابراهیمی ادامه داد: در بازه زمانی یادشده پارسال بصورت میانگین روزانه ٢٤٢ میلیون مترمکعب گاز در بخشهای خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده مصرف شده که این مقدار امسال به ٢٤٨ میلیون مترمکعب رسیده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار