در طی ٣٦٠ روز؛

مصرف بنزین کشور از مرز ٢٥ میلیارد لیتر عبور کرد

بنزین مصرفی کشور در طی ٣٦٠ روز امسال، به ٢٤ میلیارد و ٩١٢ میلیون لیتر رسیده که این مقدار از افزایش ٤٣٢ میلیون لیتری این فرآورده نفتی نسبت به مدت مشابه پارسال حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ براساس آمار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران میانگین بنزین مصرفی کشور در ٣٦٠ روز امسال، ٢٤ میلیارد و ٩١٢ میلیون لیتر بوده است که این مقدار از افزایش ٤٣٢ میلیون لیتری این فرآورده نفتی نسبت به مدت مشابه پارسال حکایت دارد.

طبق این گزارش، میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در بازه زمانی یاد شده، ٦٩ میلیون و ٢٠٠ هزار بوده است.

بر همین اساس، در طی همین مدت زمان یاد شده سوخت مایع مصرفی کشور نیز، ٤٩ میلیارد و ٨٦٠ میلیون لیتر بوده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال، شش میلیارد و ٦٢٤ میلیون لیتر کاهش یافته است.

از ابتدای امسال تاکنون (یکشنبه- ٢٤ اسفندماه)، ٣٦ میلیارد و ٢٥٢ میلیون لیتر نفت گاز و ١٣ میلیارد و ٦٠٨ میلیون لیتر نیز نفت کوره در کشور مصرف شده است.

نفت گاز مصرفی کشور نسبت به مدت مشابه پارسال یک میلیارد و ٤٠٤ میلیون لیتر و نفت کوره نیز پنج میلیارد و ٢٢٠ میلیون لیتر کاهش یافته است.

میانگین مصرف روزانه فرآورده نفت گاز در بازه زمانی یاد شده امسال، یکصد میلیون و ٧٠٠ هزار لیتر و میانگین مصرف روزانه نفت کوره نیز ٣٧ میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار