خانه هنرمندان یا خانه سرسنگی

تغییرات و استفاده از نیروهای جوان در هر مجموعه‌ای امری با اهمیت و لازم است اما تغییرات بیش از حد هم تبعاتی را به دنبال داشته و استفاده از نورچشمی‌ها نیز یک مجموعه را به خانه‌ای شخصی تبدیل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران؛  خانه هنرمندان ایران سالهاست که با انجام فعالیت‌های فرهنگی خود را در بین مردم تهران جا انداخته، در واقع این مجموعه در سال 77 برای بهره‌برداری فرهنگی بازسازی شد و چند دهه‌ای است که به صورت مستمر فعالیت می‌کند. 

آغاز فعالیت خانه  هنرمندان ایران با مدیریت بهروز غریب‌پور بوده یا حداقل همه، این کارگردان برجسته تئاتر را به عنوان اولین مدیرعامل خانه هنرمندان ایران می‌شناسند که پس از سالها فعالیت این کارگردان به دلایل نامعلوم استعفا داد و در پی آن مجید جوزانی به عنوان مدیرعامل جدید خانه هنرمندان منصوب شد و فعالیتش را آغاز کرد اما مدتی گذشت که او  هم از مدیریت این خانه استعفا داد که البته این استعفا غیرمنتظره بود.

 در پی این استعفای غیرمنتظره مجید سرسنگی که پیش از این در شهرداری تهران، معاونت سازمان فرهنگی هنری شهرداری را بر عهده داشت و به دنبال همه این موارد در زمینه تئاتر بسیار شناخته شده بود، به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد. اما مثل اینکه مجید سرسنگی که سومین مدیر خانه هنرمندان است تا کنون خوب این مجموعه را اداره کرده و مثل مدیران دیگر از بار مسئولیت شانه خالی نکرده است و مانده، البته با ورود مجید سرسنگی تغییراتی هم در داخل این مجموعه بوجود آمد و عده‌ای رفتند و نیروهای جدید وارد شدند اما مثل اینکه بعد از چند سال این تغییرات تمامی ندارد و ما هر ماه با نیروهای جدید در خانه هنرمندان روبرو می‌شویم به خصوص در روابط عمومی این مجموعه.

این تغییرات در خانه هنرمندان سردرگمی ایجاد کرده و تاثیر منفی روی مجموعه گذاشته، البته این تغییرات با آوردن نیروی جدید یا جوان همراه نبوده بلکه با امدن نورچشمی‌های آقای سرسنگی به جای اعضای خانه هنرمندان تبدیل به خانه سرسنگی شده است.

در واقع نیروهایی که چند سال تلاش بی وقفه برای این مجموعه داشتند و اتفاقا موفق هم بودند به یکباره به نظر مدیریت مجموعه تغییر می‌کنند و نورچشمی‌ها روی کار می‌آیند. 

 اکنون می‌بینیم این تغییرات از خانه هرمندان به تماشاخانه ایرانشهر که جزء مجموعه هنرمندان است هم کشیده شده و شاهد تغییرات پیاپی در روابط عمومی این مجموعه شدیم. مدیر روابط عمومی سابق تماشاخانه ایرانشهر وحید لک بود و در عین ناباوری و با وجود تلاش‌های وی مجید سرسنگی مجدد به فکر تغییر افتاد و روح الله زندی فر را مدیر روابط عمومی این تماشاخانه کرد و حالا هم دوباره شنیده شده که مدیر این روابط عمومی تغییر کرده و اهالی رسانه بازهم دچار سردرگمی خواهند شد.
 
همیشه تغییرات در مجموعه لازم است اما بیش از حد هم تبعاتی را به دنبال خواهد داشت البته استفاده از نیروهای جدید و جوان امری با اهمیت و ضروری است اما استفاده از نورچشمی ها در یک مجموعه انجا را به خانه شخصی تبدیل خواهد کرد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.