حجت‌الاسلام و المسلمین "آل‌هاشم " در گفتگوی مشروح با باشگاه خبرنگاران:

برگزاری نمایشگاه نیروهای 4 گانه ارتش/برگزاری یادمان "رمضان"، "چزابه" و "دهلاویه"/ اهمیت توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری

رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش با اشاره به اینکه ارتش هم مانند سایر نیروهای مسلح نمایشگاه و یادمان‌هایی دارد، گفت: نیروی زمینی، دریایی و هوایی و پدافند نمایشگاه‌هایی در این زمینه دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین "محمدعلی آل‌هاشم" رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش، در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره راهیان نور و یادمان‌های آن اظهار داشت: باید از مردم عزیزمان تشکر کنیم که همه ساله ایام نوروز را در مناطق عملیاتی می‌گذرانند و تعداد کثیری از مردم عزیز میهن اسلامی ما در مناطق عملیاتی جنوب، غرب و شمال غرب حضور پیدا می‌کنند و با این فضای معنوی و این مناطق مهم آشنا می‌شوند. 

 نمایش اوج فداکاری رزمندگان اسلام بسیار مهم است 

رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش با اشاره به اینکه در دفاع مقدس جوانان غیور ما اعم از بسیجی، پاسدار و ارتشی اوج فداکاری را نشان دادند، یادآور شد: نمایش اوج فداکاری رزمندگان اسلام بسیار مهم است.  

ایجاد نمایشگاه دفاع مقدس در راستای آشنایی با عظمت شهدا

حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم گفت: یکی از راه‌هایی که می‌توان با عظمت دفاع مقدس و شهدا آشنا شد، ایجاد نمایشگاه‌های راهیان نور است.  
 
باید نسل جدید جامعه با فرهنگ دفاع مقدس  آشنا باشد

وی اظهار داشت:راهیان نور حافظ اقتدار و عظمت ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس بوده و باید نسل جدید جامعه با این فرهنگ آشنا باشد و ما به این فرهنگ نیاز داریم و مراحل سخت و دشوار و بحرانی را (در دوران دفاع مقدس) تجربه کردیم و نمایش این فرهنگ عظیم و اوج فداکاری رزمندگان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.  

 برگزاری نمایشگاه نیروهای 4 گانه ارتش/برگزاری یادمان


برگزاری نمایشگاه نیروی دریایی ارتش 

رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش با اشاره به اینکه ارتش هم مانند سایر نیروهای مسلح نمایشگاه و یادمان‌هایی دارد، یادآور شد: یکی از این نمایشگاه‌ها، نمایشگاه نیروی دریایی ارتش است که با حضور همه یگان‌های دریایی در پایگاه دریایی "خرمشهر" افتتاح می‌شود.  

برگزاری نمایشگاه نیروهای 4 گانه ارتش/برگزاری یادمان
 


برگزاری نمایشگاه نهاجا، پدافند و نزاجا

وی یادآور شد: فردا نمایشگاه بزرگ "نهاجا" با حضور بنده در پایگاه هوایی "دزفول" افتتاح می‌شود و برادران پدافند هم در پایگاه "اهواز" نمایشگاه خواهند داشت و برادران نزاجا هم نمایشگاه‌هایی در این زمینه دارند.
 
برگزاری نمایشگاه نیروهای 4 گانه ارتش/برگزاری یادمان

برگزاری نمایشگاه نیروهای 4 گانه ارتش/برگزاری یادمان
 

برگزاری یادمان "رمضان"، "چزابه" و "دهلاویه" 

رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش با اشاره به میزبانی سه یادمان از زائران گفت: یادمان "رمضان"، "چزابه" و "دهلاویه" میزبان زائران خواهند بود.  
 
برگزاری نمایشگاه نیروهای 4 گانه ارتش/برگزاری یادمان


حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم تأکید کرد: در موسسه فرهنگی "شهید صیاد شیرازی" افرادی که ثبت نام کردند اعم از دانشجویان و طلاب در پادگان‌های "میشداغ"، "حمیدیه" و "دژخرمشهر " برنامه‌های مفصلی برگزار خواهد شد.  


 برگزاری نمایشگاه نیروهای 4 گانه ارتش/برگزاری یادمان


اهمیت توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری

وی در پایان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و بیانات ایشان درباره اینکه دوران دفاع مقدس گنج است، خاطر نشان کرد: تلاش کنیم در راستای توسعه هر چه بیشتر این گنج گام برداریم.  


گفتگو از : محمد زرچینی
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار