خوروش:

اتفاقات پیش بینی نشده موفقیت را از سپاهان گرفت/ تعطیلات نیم فصل ضربه سختی به ما زد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت:اتفاقات عجیب و غریب اعم از تصمیمات دیر هنگام نظام وظیفه، تغییر سرمربی مصدوم، محروم بودن بازیکنان و تعطیلات بلند مدت نیم فصل باعث شد تا همه پیش بینی‌های ما برعکس شود.

رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص عملکرد تیمش در سال گذشته اظهار داشت: ما از ابتدای سال و آغاز لیگ برتر سال بسیار سختی را سپری کردیم که می‌توان به اقدامات نظام وظیفه اشاره کرد که مانع از بازی کردن بازیکنان کلیدی ما به نام خلیل زاده و حمودی شد.

وی در ادامه افزود: مصدومیت برخی بازیکنان نیز مانع رسیدن ما به هدفمان شد که می‌توان به مصدومیت محرم نوید کیا اشاره کرد که این اتفاقات باعث شد تمام پیش بینی‌های ما دقیقا عکس از آب درآید.

خوروش در خصوص تصمیم عجیب و غریب سازمان نظام وظیفه عنوان کرد: به نظر من بهتر بود این تصمیمات از سوی مسئولین نظام وظیفه قبل از شروع لیگ گرفته می‌شد که ما نیز بتوانیم در یادگیری موفق باشیم اما عملا این تصمیم باعث شد که ما بازیکنان کلیدیمان را از دست بدهیم و از موفقیت فاصله بگیریم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: تغییر مربی در نیم فصل نخست رقابت‌ها نیز در روند کاری ما تاثیر داشت البته باید اعلام کنم وجود فرکی نعمت بزرگ است اما استعفای غیر منتظره کرانچار تاثیر نامطلوبی در مسیر رو به رشد ما به جای گذاشت.

شما می‌دانید زمان زیادی لازم است که یک مربی بتواند با تیم به لحغاظ فنی آشنا شود.

وی عنوان کرد: پس از سرمربی گری فرکی در سپاهان توانستیم به آمادگی نسبی دست یابیم و با اضافه شدن دو بازیکن برزیلی شرایط تیم به مراتب بهتر شد.

خوروش با اشاره به تحصیلات نیم فصل و اردوی پیش بینی شده برای تیم اضافه کرد: باید بگویم زمان تحصیلات ما زیاد بود و چون این برنامه از سوی کی‌روش بود ضربه زیادی به تیم ما و بیشتر تیم‌ها زد ولی در نهایت با اردوی کیش که برای بازیکنان فراهم کرده بودیم تیم را از هر جهت آماده ساخته بودیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در سال آینده بتوانیم برنامه‌هایی را که قرار است برای باشگاه تنظیم شده را به درستی انجام دهیم تا مسیر موفقیت را دنبال نماییم.

انتهای پیام/

برچسب ها: خورورش ، اتفاقات ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار