فضایلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

نخست وزیر کانادا از آرزوهای پلید خود گفت/تبریک نوروز مقام‌های غربی بهانه‌ای برای القای خواسته‌های مداخله جویانه

یک کارشناس رسانه‌های بین‌الملل گفت: نخست وزیر کانادا به تبعیت از ایالات متحده از فرصت تبریک ایام نوروز استفاده کرده تا از آرزوهای پلید خود سخن بگوید.

"مهدی فضایلی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات مداخله جویانه نخست وزیر کانادا در راستای تبریک نوروز اظهار داشت: چند سالی است که کشورهای غربی از فرصت ایام نوروز استفاده می‌کند تا پیامی را به مردم ایران بدهند.
 
وی با اشاره به اینکه در راس این تبریک گویی‌های نوروز که در راستای القای برخی موارد است رئیس جمهور آمریکا قرار دارد ادامه داد:  نخست وزیر کانادا به تبعیت از ایالات متحده از این فرصت استفاده کرده تا از آرزوهای پلید خود سخن بگوید.
 
این کارشناس رسانه‌های بین‌الملل تاکید کرد: مردم ایران در مقاطع حساس همواره پاسخ این اظهارات مداخله جویانه را داده‌اند همچنین رهبر معظم انقلاب به عنوان هدایت کننده اصلی این نظام، واکنش‌های لازم را نشان داده‌اند و دولت کانادا به طور خاص چند سالی است که تلاش می‌کند تا در حوزه حقوق بشر و امسال آن تحرکاتی را داشته باشد که این اقدامات به طور روشن تبعیتی از انگلیس و آمریکا است.
 
فضایلی در پایان خاطر نشان کرد: مردم ایران آزادی خواهی و مردم سالاری را پس از پیروزی انقلاب اسلامی تحقق بخشیده و همواره آن را دنبال می‌کنند و باید توجه داشت ایستادگی بر ارزش‌های انقلاب، تداوم این آزادی خواهی خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار