منتظر المهدی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

سومین المپیاد ورزشی ویژه باز نشستگان شهرداری تهران برگزار می شود

مدیر عامل سازمان باز نشستگی شهرداری تهران با بیان اینکه باز نشستگان از برنامه‌های ورزشی استقبال می‌کنند، گفت: به همین منظور سومین المپیاد ورزشی ویژه باز نشستگان شهرداری امسال برگزار می‌شود.

مصطفی منتظر المهدی مدیر عامل سازمان باز نشستگی شهرداری تهران  در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه دومین المپیاد ورزشی سال گذشته در 12رشته ورزشی برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری تهران امسال نیز همانند سال‌های گذشته، سومین المپیاد ورزشی را برگزار می‌کند و همچنین در کنار آن کمیته ورزشی را نیز فعال می‌کند تا باز نشستگان در کنار فعالیت‌های ورزشی از یک کمیته و انجمن برخوردار شوند.

وی با اشاره به رشد 2برابری رشته‌های ورزشی و رشد 8برابری شرکت کنندگان سال گذشته، افزود: امیدواریم امسال نیز با افزایش رشته‌های ورزشی بتوانیم باز نشستگان را تشویق به استفاده بیشتر از فضاهای ایجاد شده ورزشی کنیم.

منتظر المهدی با بیان اینکه سال گذشته 2هزار و دویست نفر از باز نشستگان در المپیاد ورزشی شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود که امسال این رقم به دو تا سه برابر افزایش پیدا کند.

مدیر عامل سازمان باز نشستگی شهرداری تهرانم با تاکید بر اینکه این سازمان از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی تبدیل شده است، عنوان کرد: خرسندیم که باز نشستگان شهرداری تهران از برنامه‌های متنوع و تفریحات ورزشی این سازمان استقبال گسترده‌ای می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نخستین همایش پیاده روی باز نشستگان شهرداری سال گذشته با حضور 3هزار نفر از باز نشستگان و خانواده‌های ‌آن‌ها در بوستان جوانمردان برگزار شد، تصریح کرد: دومین همایش پیاده روی خانوادگی امسال در فصل بهار برگزار می‌شود.

منتظر المهدی در پایان افزود: سازمان باز نشستگی شهرداری تهران تصمیم دارد در تمام طول سال‌ فضاهای شادی را برای باز نشستگان این سازمان فراهم کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار