اندکی پس از آغاز تجاوز ائتلاف عربستان به یمن اعلام شد؛

محمد البخیتی: جنبش انصارالله یمن با تمام وجود در برابر تجاوزگری ائتلاف عربستان مقاومت می‌کند

بنا بر اعلام یکی از مقامات جنبش مردمی انصارالله، عربستان و متحدانش از حمله به یمن پشیمان خواهند شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری "اسپوتنیک،" "محمد البخیتی" -- یکی از مقامات ارشد جنبش مردمی انصارالله -- اعلام کرد ارتش و نیروهای مردمی یمن با تمام وجود در برابر تجاوزگری رژیم آل سعود و متحدانش مقاومت خواهند کرد.


"البخیتی" درباره تجاوز عربستان به یمن گفت: "این به منزله اعلان جنگ بر ضد مردم یمن است. ما با کسانی که بر ضد ما می‌جنگند مقابله می‌کنیم. ... آنها حمله را آغاز کردند و باید با تحمل پیامد‌های آن به خدا و مردم پاسخگو باشند. با تمامی ابزار‌هایی که در اختیار داریم به این حملات پاسخ خواهیم داد."


عربستان سعودی و کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس عملیات نظامی مشترکی را بر ضد ارتش و نیروهای مردمی یمن آغاز کرده‌اند. "منصور هادی" -- رئیس جمهور مستعفی -- پیش از فرار از یمن از کشور‌های عرب منطقه خواسته بود از نیروی نظامی خود بر ضد جنبش مردمی انصارالله استفاده کنند. تا کنون دست‌کم 22 نفر بر اثر حملات هوایی عربستان و متحدانش به یمن جان خود را از دست داده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۰:۴۸ ۰۶ فروردين ۱۳۹۴
چند تا بمب توی میادین نفتی بندازن تا قیمت نفت بالا بره
و نقشه کثیف عربستان متلاشی شه
و قیمت نفت بالا بره و عربستان این قدر ترسو هست که با چند بمب بترسه
بهترین راه مقابله با عربستان از طریق کشورهای همسایه هست
کاش ایران اسلحه های پیشرفته واسه نیروهای یمنی بفرسته
و کاش امسال حج تحریم بشه
Germany
حامی صلح و عدالت جهانی
۱۶:۲۸ ۰۶ فروردين ۱۳۹۴
عربستان بخاطر مرکزیت اسلام و دارا بودن خانه خدا و حرم حضرت رسول(ص) دارای حرمت خاصی برای مسلمانان است و از اینرو جنبش انصارالله و مردم مقاوم یمن به غیر از شهرهای حرمین شریفین و با حملات موشکی و هوایی مدبرانه به پایتخت کشورهای عربی مقابل خود و فرسایشی کردن جنگ؛ می توانند هشدارهایی فراموش نشدنی به آنان بدهند و از خاک و آرمان خود بیاری خدا دفاع نمایند..
آخرین اخبار