رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه 9 به باشگاه خبرنگاران خبر داد؛

کنترل امکانات، تجهیزات کارگری و خودروهای جمع آوری پسماند خشک درمنطقه 9

رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه 9 گفت: کنترل امکانات تجهیزات کارگری و خودروهای جمع‌آوری پسماند خشک در راستای اجرای ویژه برنامه‌های طرح استقبا از بهار قرار گرفت.

عباسعلی کارگر رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه 9 در گفت‌و‌گو با  خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ویژه برنامه‌های استقبال از بهار این اداره گفت: کنترل امکانات و تجهیزات کارگری و خودروهای پسماند خشک،اجرای برنامه‌های آموزشی‌( برگزاری تورهای گردشگری ویژه دانش‌آموزان) و برگزاری نمایشهای آموزشی بازیافت از جمله برنامه‌های پیشنهادی استقبال از بهار است. 

وی ادامه داد: ایستگاه‌های جمع‌آوری پسماند خشک، تحویل کیسه زباله آبی رنگ جهت منازل و همچنین تحویل منزل جهت منازل، جمع‌آوری زباله در طول شبانه روز تعمیر و بازسازی و رسیدگی به اسکان کارگری از جمله طرحهای پیشنهادی در طرح استقبال از بهار قرار گرفت. 

همچنین تعمیر و بازسازی و رسیدگی به اسکان کارگری و نظافت و شستشو، ضد عفونی و سم پاشی منظم ایستگاه بازیافت و جلوگیری از فعالیت عوامل غیر مجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در دستور کار قرار گرفت. 

همچنین تعمیر و بازسازی و رسیدگی به اسکان کارگری و نظافت و شستشو، ضد عفونی و سم‌پاشی منظم ایستگاه بازیافت و جلوگیری از فعالیت عوامل غیر مجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در دستور کار قرار گرفت. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار